Opgelost door Online.nl: Echt kansloos veel brieven en dreigen met incasso bureau terwijl het abonnement al is beeindigd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 256962
Gebruiker
Kam Wen Lee
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Opzeggen abonnement, we zijn al 4 maanden verder en er is nog steeds niks opgelost aan jullie kant. Snappen jullie wel waar jullie mee bezig zijn. Is er onderling binnen het bedrijf wel enige nederlandse communicatie?

De oplossing

Abonnement is al sinds 2016 opgezegd en nog steeds lopen jullie te zeuren om 50 euro, waar jullie geen recht op hebben! Ik heb hier documenten die zeggen dat alles al maanden geleden is beëindigd en nog een keer een maand later en nog zitten jullie brieven te sturen. STOP DAT ABONNEMENT! STOP DIE BRIEVEN, VERWERK EENS DAT MENSEN OPSTAPPEN DOOR JULLIE EIGEN TOEDOEN EN OOK NOOIT MEER TERUG KOMEN!

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Kam Wen Lee, wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar krijgen helaas geen gehoor. Wij hebben het openstaande bedrag kwijtgescholden en u hiervan een bevestiging per email gestuurd. Onze welgemeende excuses voor het veroorzaakte ongemak. Wanneer uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld willen wij u vragen deze klacht te sluiten en te beoordelen. Met vriendelijke groet, Elena van Online.nl.
  2. Auteur
    Kam Wen Lee
    Datum
    ik heb geen email ontvangen over het bedrag dat is kwijgescholden, ik wacht even tot volgende maand of ik weer een brief of incasso bureau voor de deur heb.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Kam Wen Lee, wij hebben u een email gestuurd naar het bij ons bekende emailadres, namelijk: kam-wen@zonnet.nl.
    Graag horen wij van u of dit het juiste email adres is. Afwachtend van uw reactie, Elena van Online.nl.
  4. Auteur
    Kam Wen Lee
    Datum
    het email adres is uiterst correct. ik ontvang uw berichten via klachtenkompas zonder probleem, ook facturen vanuit online.nl alleen de door u bovengenoemde bevestiging heb ik helaas nog niet ontvangen. ook heb ik mijn spam mapje van onder tot boven goed doorgenomen om niks te missen. maar helaas niks kunnen vinden.
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Kam Wen Lee, wij hebben u nogmaals deze email toegezonden met het kenmerk [#475256]. Graag horen wij van u of u deze wel ontvangt. Met vriendelijke groet, Elena van Online.nl.
  6. Auteur
    Kam Wen Lee
    Datum
    Hallo, ik heb de bevestiging ontvangen. Vriendelijke groeten kam wen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kam Wen Lee
Datum
Uiteindelijke oplossing
als het klopt wordt het bedrag kwijtgescholden en komen er geen toekomstige rekeningen? tijd zal het uitwijzen of deze nachtmerrie eindelijk voorbij is.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen