Een nieuw abonnement is aangevraagd, maar nog steeds niet doorgevoerd waardoor ik meer kosten maak

Joost201

Op 5 oktober heb ik contact gehad met Online.nl om mijn huidge abonnement (internet & tv) te combineren met de Canal Digitaal abonnement. Door dit samen te voegen zou ik voor het abonnement van Candal Digitaal 5 euro per maand betalen (i.p.v.) 19,95 euro per maand. Er is mij toen toegezegd door Online (en ook door Canal Digitaal) dat deze abonnementen samengevoegd zouden worden en ik hiervoor de korting kreeg. Daarna heb ik op 8 november weer telefonisch contact gelegd met Online.nl omdat er ondertussen 19,95 euro voor Canal Digitaal was afgeschreven. De klantenservice gaf mij aan dat mijn huidige abonnement toch niet aanmerking kwam om deze te combineren met het Canal Digitaal abonnement. Hier moest ik zelf achter komen toen ik een maand later heb teruggebeld. Er is nooit zelf door Online.nl aangegeven dat deze toegezegd korting toch geen doorgang kon vinden. Om toch in aanmerking te komen voor korting, moest ik mijn Online.nl abonnement aanpassen en upgrade doorvoeren. En ik heb toen op 8 november aan de telefoon toen gelijk de upgrade/nieuwe abonnement aangevraagd. Het nieuwe abonnement zou bestaan uit 50mb/s (26 euro per maand), interactieve televisie (10,50 euro per maand), 2 extra interactieve tv-ontvangers (5 euro per tv-ontvanger per maand) en Canaal Digitaal abonnement (voor 5 euro i.p.v. 19,95euro). Dit zou ik voor een jaar afnemen en ik zou hierbij 3 maanden een korting van 10 euro per maand ontvangen). Tot op heden is dit abonnement nog steeds niet doorgevoerd, en heb ik in totaal ruim 6 uur aan de telefoon gezeten met Online.nl.. Er wordt door de klantenservice aangegeven dat ze eraan werken en dat ik inderdaad het geld nog terug moet krijgen van de eerder teveel betaalde abonnementsgelden voor Canal Digitaal.
Sinds begin oktober kan ik zelfs met mijn huidige abonnement maar 3 televisiezenders aan kan (Nederland 1, 2 en 3), terwijl ik wel gewoon betaal voor 30 televisiezenders.

Ik wil dat de upgrade in mijn nieuwe abonnement zo snel mogelijk wordt doorgevoerd met daarbij de extra maanden korting. Ik wil dat het eerder teveel betaalde bedrag (vanaf oktober) voor Canal Digitaal wordt terugbetaald. Daarnaast wil ik een vergoeding voor het ruim 6 uur aan de telefoon zitten met de klantenservice van Online.nl. Het heeft mij teveel kostbare tijd gekost.

Online.nl
    Geachte heer van der Steen,

Ik heb u zojuist telefonisch proberen te bereiken maar helaas is dat mij niet gelukt,

We hebben uw klacht in goede orde ontvangen en komen er met spoed op terug.

Onze excuus voor het ongemak.

Emre van Online.nl
    Joost201
    Graag z.s.m. vandaag mij terug bellen. Er heeft nu een aanpassing plaats gevonden, maar dit klopt nog steeds niet!
    Joost201
    Hoe kan het zo zijn dat vanmiddag het abonnement nu op actief is gesteld, terwijl ik nog geen interactieve tv-kastjes en router heb ontvangen??! Graag z.s.m. oplossen!!!
    Hallo Online,
    Ik vind het schandalig hoe jullie met je klanten omgaan. Ik heb jullie zojuist proberen te bellen omdat jullie alweer een fout hebben gemaakt. De aanvraag van het nieuwe abonnement klopt nog steeds niet!! Ik heb dit nu al drie keer doorgegeven en er wordt niks meegedaan! Ik verwacht z.s.m. een reactie van jullie.
    Joost201
    Ik ben vanmiddag gebeld door het serviceteam van online. Netjes te woord gestaan, alleen nu klopt het weer niet!! Ik heb maar 2 extra tv ontvangers nodig! Ook klopt het bedrag voor 50mb / s niet. Dit moet 26 euro per maand zijn en niet 27euro p/maand. Zo snel mogelijk oplossen!
    Dit is te gek voor woorden dat het zo vaak mis gaat.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren