Klacht Online.nl: Eenzijdige contractbreuk

S.H. Wessel

Online heeft eenzijdig ons contract verbroken. Dat contract liep tot 17 september 2017. Vanaf december kon ik op de site mijn maandbedrag niet vinden. Nu hebben ze me gewoon een ander contractnummer gegeven en berekenen ze me teveel.

Gewoon het contract nakomen!

Online.nl
    Beste S.H. Wessel,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar krijgen helaas geen gehoor. Wij willen u vragen om een 06-nummer aan ons door te geven door middel van een privé bericht, zodat wij uw klacht telefonisch kunnen bespreken.
    Afwachtend van uw reactie, Elena van Online.nl.
    Best Elena,

Zoals al eerder vermeld, wil ik graag een schriftelijke reactie per email.

S.H. Wessel
    Sv.p een anwtoord per email
    Online.nl
    Beste S.H. Wessel, wij hebben u een email gestuurd naar het bij ons bekende emailadres. Wij willen u vragen hierop te reageren. Met vriendelijke groet, Elena van Online.nl.
    S.H. Wessel
    Nogmaals, een contract is een contract en dat betekent dat u de prijs in die periode niet kunt verhogen! Daar komt ook nog eens bij, dat mijn TV-ontvangst veel slechter is geworden en mijn internetverbinding steeds uitvalt. Fijne verbetering?!?
    Ik heb 2 smartcards in gebruik (en dus geen 3) en degene die problemen geeft is nummer 021 2129 0951-5.

Beste Martijn,

Nogmaals smartcard nummer 021 2129 0951-5 is in gebruik.

Mijn telefoonnummer is 229 201477.

Met vriendelijke groeten,

Ook een klacht indienen over Online.nl?