Opgelost door Online.nl: Eerst geen TV dan geen internet daarna helemaal niets......

Marco

Nadat Online z'n klanten adviseert het modem te resetten voor een beter ontvangst en meer HD-kanalen hebben we dit ma 11 mei gedaan. Op 12 mei hadden we geen TV ontvangst meer. 12 mei contact opgenomen met Online, volgens medewerker lag het probleem bij Online, men moest een interne aanpassing doen en na max 3 dagen moest alles weer goed zijn. Woensdag 13 en do 14 mei was het internet zeer instabiel en donderdagavond deed niets het meer: geen TV, geen Internet en geen telefoon. Vrijdagavond weer Online gebeld, het probleem bleek nu ons modem te zijn. Een nieuwe zou direct opgestuurd worden....misschien zaterdag al in huis.... Maandag 18 mei weer gebeld met Online: nee er was nog niets besteld. Nadat we aangegeven hadden dat we dit wel zeer teleurstellend vonden moest de dame van het callcenter/klantenservice overleggen met de supervisor... we hebben geluk: het nieuwe modem wordt dezelfde avond nog verzonden. Woensdag 20 mei hebben we het nieuwe modem in huis en werkt alles weer

Ik wil 9 dagen compensatie voor het niet kunnen gebruiken van tv, internet en telefonie. Bovendien heeft mijn vrouw extra kosten gemaakt a € 5,- voor een 500mb bundel van T-mobile voor extra data gebruik. Het zou netjes zijn om dit te compenseren wegens slechte service.
NB: deze klacht is de afgelopen weken 3x onder de aandacht gebracht bij Online, zonder enige reactie.

Online.nl
    Geachte Marco,

Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen om samen tot een gepaste oplossing te komen.

Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Geachte Marco,
    Ik heb u net gebeld en ons afhandelvoorstel voorgelegd.
    Het zou fijn zijn als u de klacht hier zou willen sluiten.
    Klantenservice Online.nl (dm)
    Marco
    Opvallend dat een klacht via de Consumentenbond direct resultaat geeft. Iets wat in via Oline zelf niet is gelukt. Maar eerst moet ik nog zien dat de compensatie verrekend is met de nieuwe factuur.

Marco

Ook een klacht indienen over Online.nl?