Opgelost door Online.nl: Email adres en een maand lang alle zenders gratis

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 76271
Gebruiker
Rene
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Hallo,
Ik ben al sinds 29-8 klant van online, heb al diverse keren gebeld om een email adres te krijgen. Sta je bijna een uur in de wacht, en nog niets. De brieven die we wilden versturen waren leeg. Ze hebben een email adres van mij, waar ze het zo naar toe kunnen sturen.

Daarnaast heb ik volgens de helpdesk een foutieve email ontvangen als orderbevestiging, waarbij gratis alle zenders 1 maand worden aangeboden. Dit schijn ook al moeilijk te zijn

Waarom duurt dit zolang???

De oplossing

Ik wens op korte termijn een email adres op het door mij doorgegeven contact email adres te krijgen. Inclusief het benodigde wachtwoord

Daarnaast ook 1 maand lang alle beloofde zenders

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Rene,
    Zojuist hebben we geprobeerd u te contacteren op het door u doorgegeven telefoonnummer. Helaas kregen wij geen gehoor. Wij hebben een bericht ingesproken op uw voicemail.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Rene,
    Zojuist hebben we geprobeerd u te contacteren op het door u doorgegeven telefoonnummer. Helaas kregen wij geen gehoor. Wij hebben een bericht ingesproken op uw voicemail.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  3. Auteur
    Rene
    Datum
    Sorry, wegens het overlijden van mijn moeder kon ik niet eerder reageren. De klacht is half opgelost. TV zenders heb ik nu, op FOX Sport na. Dus bijna goed, maar niet helemaal.
    Ik blijf in spanning wachten, of het langer gaat duren om een emailadres en wachtwoord aan te maken

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rene
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen