Klacht Online.nl: Email werkt ineens niet meer

Klachtnummer
# 445076
Gebruiker
Abdel van den ende
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Email werkt ineens niet meer, na twee weken is mijn klacht niet opgepakt, daar kwam ik achter door ze bellen. Nu weer wachten, ondertussen kan ik geen e-mails verzenden. Zeer vervelend nu ik door corona thuis werk

De oplossing

Zorgen dat ik weer e-mails kan versturen

8 reacties

  1. Auteur
    Abdel van den ende
    Datum
    De klantenservice geeft aan dat ik gewoon pech heb en dat er niets aan te doen is. Het is gewoon niet mogelijk dat ik de ene dag gewoon kan e-mailen en de volgende dag op geen enkel apparaat meer email kan versturen. Wanneer ik de melding die ik krijg opzoek op het internet wordt er verwezen naar de provider (online dus)
  2. Auteur
    Abdel van den ende
    Datum
    De klantenservice geeft aan dat ik gewoon pech heb en dat er niets aan te doen is. Het is gewoon niet mogelijk dat ik de ene dag gewoon kan e-mailen en de volgende dag op geen enkel apparaat meer email kan versturen. Wanneer ik de melding die ik krijg opzoek op het internet wordt er verwezen naar de provider (online dus)
  3. Auteur
    Abdel van den ende
    Datum
    Nog steeds geen oplossing van online.nl
    Het blijft doodstil
  4. Auteur
    Abdel van den ende
    Datum
    Inmiddels weer een week verder , online reageert helemaal niet, schandalig
  5. Auteur
    Abdel van den ende
    Datum
    Gisteren een sms bericht ontvangen waarin voor de zoveelste keer wordt gevraagd of ik de exacte melding die ik krijg na het versturen van een email wil doorgeven. Dit heb ik nu al minimaal 4 keer gedaan. Wat doen jullie met die informatie, online heeft dit toch al 4 keer ontvangen? Ik kan niet reageren op de door online verzonden sms, die mogelijkheid is er niet, hoe moet ik nu reageren? Dan maar via dit kanaal. De meldingingen die ik krijg is: E-mail is beoordeeld spam door uw emailprovider EN de server accepteert de ontvanger niet omdat de server relaying niet toestaat. Ik krijg deze melding bij alle emailadressen waar ik een bericht naar toe stuur.
  6. Auteur
    Abdel van den ende
    Datum
    Online geeft geen gehoor op mijn reactie van 2 weken geleden. Ongelooflijk
  7. Auteur
    Abdel van den ende
    Datum
    Inmiddels bijna eind juni , anderhalve maand na melding van mijn klacht op klachtenkompas en ruim 2 maanden na mijn melding bij Online. Het is toch echt ongehoord dat mijn klacht nog steeds niet is opgelost. En dat voor een professioneel bedrijf. Ik denk erover om mijn klacht via sociale media te gaan delen.
  8. Auteur
    Abdel van den ende
    Datum
    Vandaag door de technische helpdesk gebeld. Een vriendelijke medewerker kwam met dezelfde boodschap. Niks aan te doen en maak gebruik van het gebruiksonvriendelijke webmail. Ik kan email via mijn apparaten dus niet meer op een normale manier via Outlook of email van Apple gebruiken , waarom niet........ en waarom het bij niet werkt en bij andere klanten wel...... niemand heeft enig idee. Doet me denken aan een sketch van Little Britain:...... computer says no. Wat een onprofessionele organisatie

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen