Klacht Online.nl: Erkennen dat de overstap niet goed is gegaan en de dubbel gemaakte abonnementskosten vergoeden.

Mark

Tijdens de overstap van KPN naar Online, heeft Online tijdens het overstappen een fout gemaakt waardoor ik 1 maand dubbele abonnementskosten heb gemaakt. Hierover heb ik meerdere keren contact gezocht met Online maar ze geven aan niets voor mij te kunnen doen en ik het zelf maar met KPN moet oplossen. Hier was ik het absoluut niet mee eens aangezien ik gebruik heb gemaakt van de overstapservice van Online!!!! Maar ze wilden niets meer voor mij doen. Daarna heb ik uiteindelijk contact opgenomen met KPN en KPN heeft mij uit kunnen leggen wat er mis is gegaan en waarom de fout bij Online ligt. Opnieuw contact gezocht met Online en toen is mij gevraagd om de laatste factuur van KPN op te sturen zodat de dubbel gemaakte abonnementskosten konden vergoeden. Daarna bijna 3 weken niets meer gehoord en vervolgens word ik middels een SMS-bericht!!!! op de hoogte gesteld dat ze dubbel maakte kosten toch niet vergoeden aangezien ze vinden dat de overstap goed is verlopen.

Alsnog de dubbel gemaakte kosten vergoeden (bedrag is bekend bij Online) en mij toestemming geven om het abonnement bij Online per direct op te zeggen.

Mark
    Nee er is niet voldoende geïnformeerd.
    Ik heb contact gehad met KPN en zij kunnen heel goed uitleggen welke fout er door Online is gemaakt. Namelijk een overstap bestaat uit 2 delen. 1) Aan KPN vragen of de lijn over genomen mag worden door Online. 2) Daadwerkelijk opzeggen van het abonnement. Dit is niet gebeurd door Online.

Daarnaast heb ik een tweede vraag gesteld over het per direct opzeggen van het abonnement.
    Hier heb ik geen antwoord op gehad.

Graag reactie op al mijn vragen en niet alleen over het deel wat jullie uitkomt.

p.s. Hoe groot achten jullie de kans dat ik in de toekomst nogmaals een abonnement neem bij Online?
    Mark
    Het blijft makkelijk om aan te geven dat bij Online alles goed is gegaan, KPN zegt het zelfde, en ik het dan zelf maar met KPN moet oplossen.
    Waarom maak ik dan gebruik van de overstap service? Als blijkt dat ik toch zelf achter de de dubbel gemaakte abonnementskosten aan moet?
    Al met al een slechte service van Online!

Daarnaast blijkt na oplevering dat ik geen TV ontvangst heb. Bel je hierover dan geven ze aan dat de klacht bekend is maar niet aan kunnen geven wanneer het wordt opgelost.

Tevens wordt tot 2x toegezegd dat de dubbele abonnementskosten zullen worden vergoed. En als ik daar dan nogmaals navraag naar doe krijg ik een SMS dat het niet akkooord is. Een SMS!!!! Niet eens een fatsoenlijke mail of telefoontje.
    Ook deze manier van reageren valt mij heel erg tegen.
    Ik heb een klacht aangemaakt, waar ik rechtstreeks van Online geen gehoor op krijg, via Klachtenkompas en jullie reageren ook op deze manier.
    Ik heb een klacht en dan neem je in mijn optiek rechtstreeks contact met mij op en niet via dit platform!

Bijzonder dit geen geldige reden is om op te zeggen aangezien de termijn verstreken is. Hoe had ik dit dan eerder kunnen aangezien nu pas duidelijk is dat ik het niet eens ben met deze gang van zaken?

Mark

Ook een klacht indienen over Online.nl?