Opgelost door Online.nl: Extra belkosten niet inzichtelijk bij Mijn Online en ze nemen geen contact op met mij

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 94045
Gebruiker
ingeding75
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Sinds oktober klant bij online.nl, ook altijd bellen erbij Hallo Nederland en Hallo Mobiel.
Nu staat er voor november en december zoveel extra belkosten in Mijn Online dit niet zichtbaar worden.
Ze sturen nu wel al sinds december emails dat ze het abonnement niet kunnen incaseren, heel vreemd wat in Mijn Online staat wel mijn banknummer vermeld.
Al meerdere keren gebeld, maar nog zoveel wachtenden dat ze adviseren het contactformulier in te vullen en dat ze dan terugbellen.
Maar dat doen ze dus niet.
Nu krijg ik straks een incassobureau aan deur terwijl het aan hunzelf ligt en ik vermoed dat de extra belkosten zijn naar aanleiding van het bellen van mij naar ivm de vele storingen die er zijn geweest na activatie.
Ook de extra digitale ontvanger werkt niet en daar kunnen ze niets mee zeggen ze!

Gewenste oplossing

Dat ze eerst maar eens contact opzoeken en correctie van de belkosten, en ik wil in mijn online mijn extra belkosten kunnen zien, wat ook zou moeten,
Ook verwacht dat ze de extra digitale ontvanger werkend gaan krijgen.
En op zijn minst een korting voor al ongenoegen wat het tot nu toe heeft gegeven, niet kunnen bellen en geen TV ontvangst.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte ingeding75,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BS)
  3. Auteur
    ingeding75
    Datum
    Klacht is voorlopig met toezeggingen afgehandeld, dit naar tevredenheid van klant. Blijft altijd jammer dat je via Klachtencompas wel een normale en beleefde reactie ontvangt.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen