Klacht Online.nl: Extreme prijsverhoging en geen beeld op tv

Klachtnummer
# 190919
Gebruiker
Marinda
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik ben in 2013 een 2-jarig contract aangegaan voor € 24,95. Ik heb destijds voor online gekozen vanwege de gunstige prijs. Na 2 jaar kon ik mn contract verlengen voor € 29,95 per maad (= 20%!). Aangezien ik tevreden was en de prijs nog steeds lager lag dan de rest van de markt ben ik weer een 2-jarig contract aangegaan voor 29,95.
14 oktober werd er zonder verdere aankondiging per e-mail gemeld dat de volgende factuur € 36,- (= 17%!) zal zijn en dat ik nog tot september 2017 aan mijn contract vast zit.
De klantenservice is bar slecht te bereiken.
Ik heb al geruime tijd geen beeld op mijn tv. Zenderinformatie wordt wel gegeven en aan de kabels ligt het ook niet. Mijn collega heeft precies hetzelfde probleem en er is haar gemeld dat er aan het probleem gewerkt wordt, maar dat het nog wel eens 2 weken kan duren.

De oplossing

Of alles werkt voor dezelfde prijs als waarvoor ik het contract ben aangegaan en anders wil ik van mijn contract af.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Marinda,

    Ik heb u zojuist geprobeerd te bereiken. Helaas is dat niet gelukt.
    Wij zullen binnenkort opnieuw contact met u proberen op te nemen.

    Met vriendelijke groet,
    Raoul van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Marinda,

    Wij hebben meerdere malen geprobeerd u te bellen. Helaas hebben we u nog
    niet kunnen bereiken. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn
    proberen we het binnenkort nogmaals.


    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Marinda,

    We hebben u zojuist gebeld alleen niet kunnen bereiken. We proberen het later nogmaals.

    Met vriendelijke groet,
    Danny van Online.nl.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Marina,

    Wij hebben u gebeld, maar helaas niet kunnen bereiken. Ik heb u een mail gestuurd. Zou u kunnen aangeven wanneer u het beste bereikbaar bent?

    Met vriendelijke groet,
    Leah van Online.nl
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Marina,

    Ondanks meerdere verzoeken tot contact hebben wij niets van u vernomen. Helaas zijn wij genoodzaakt de klacht af te sluiten. Zonder contact kunnen wij uw zaak niet verder onderzoeken.

    Met vriendelijke groet,

    Alexander van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?