Klacht Online.nl: Extreme prijsverhoging en geen beeld op tv
Details
De klacht
Ik ben in 2013 een 2-jarig contract aangegaan voor € 24,95. Ik heb destijds voor online gekozen vanwege de gunstige prijs. Na 2 jaar kon ik mn contract verlengen voor € 29,95 per maad (= 20%!). Aangezien ik tevreden was en de prijs nog steeds lager lag dan de rest van de markt ben ik weer een 2-jarig contract aangegaan voor 29,95.14 oktober werd er zonder verdere aankondiging per e-mail gemeld dat de volgende factuur € 36,- (= 17%!) zal zijn en dat ik nog tot september 2017 aan mijn contract vast zit.
De klantenservice is bar slecht te bereiken.
Ik heb al geruime tijd geen beeld op mijn tv. Zenderinformatie wordt wel gegeven en aan de kabels ligt het ook niet. Mijn collega heeft precies hetzelfde probleem en er is haar gemeld dat er aan het probleem gewerkt wordt, maar dat het nog wel eens 2 weken kan duren.
De oplossing
Of alles werkt voor dezelfde prijs als waarvoor ik het contract ben aangegaan en anders wil ik van mijn contract af.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.