Klacht Online.nl: Facturatie per 1 febr. 2014 gewijzigd: geen vermelding naam afzender en BTW meer.

G.C. Kolkman

Mijn abonnement met Online (tbv internetaansluiting), wordt door al jaren door mijn bedrijf betaald. daarvoor heb ik een factuur nodig die voldoet aan de wettelijke eisen (zoals de belastingdienst die stelt). Dit was t/m januari 2014 geen enkel probleem.
Per 1 februari heeft Online echter besloten haar 'huiststijl' te wijzigen en geen afzender en geen BTW meer te vermelden op haar facturen. Ik heb navraag gedaan bij Online maar kom niets verder. haar antwoord (per mail dd 18-3-14):
"Geachte heer/ mevrouw...,
Naar aanleiding van uw bericht kunnen wij u aangeven dat wij een aanpassing hebben doorgevoerd in de huisstijl per 1 februari 2014.
Een van de wijzigingen betreft het vervallen van de BTW vermelding op de nota. Helaas is het niet mogelijk om een nota voor u op te stellen met de BTW vermelding zoals voorheen. Verder leveren wij geen zakelijke maar particuliere abonnementen.
"
Dit is voor mij niet acceptabel omdat hierdoor de factuur niet meer voldoet voor mijn bedrijf.

Graag ontvang ik weer, zoals t/m januri 2014 het geval was, een factuur die voldoet aan de eisen van de belastingdienst voor betaling door een bedrijf (Dus incl. BTW en vermelding afzender etc.)

Online.nl
    Geachte G.C. Kolkman,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    G.C. Kolkman
    Online schrijft dat 'Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht'. Daar wacht ik nu al een week op...
    Graag aktie!
    m.vr.gr.
    Online.nl
    Geachte heer Kolkman, Naar aanleiding van ons telefoongesprek van heden een korte toelichting gegeven. Online levert geen zakelijke diensten en is daardoor niet verplicht om een BTW factuur te verstrekkenMet vriendelijke groet,
    Csl
    Geachte online.nl,
    Ik neem al jaren zakelijk deze internet dienst van online af (begonnen als Wanadoo, toen Orange, nu online). door deze eenzijdige wijziging (mag dat trouwens volgens de algemene voorwaarden zomaar?) moet ik dus op zoek naar een nieuwe provider.
    Geen stijl.
    met vriendelijke groet,
    G.Kolkman
    Online.nl
    Geachte heer KolkmanmOnline.nl vind het vervelend dat de BTW voor u niet meer op de nota vermeld kan worden. Dit is al toegelicht in het telefoongesprek. Met vriendelijke groet,
    Csl
    Online=exit.

Ook een klacht indienen over Online.nl?