Klacht Online.nl: Facturatie per 1 febr. 2014 gewijzigd: geen vermelding naam afzender en BTW meer.
Details
Klacht
Mijn abonnement met Online (tbv internetaansluiting), wordt door al jaren door mijn bedrijf betaald. daarvoor heb ik een factuur nodig die voldoet aan de wettelijke eisen (zoals de belastingdienst die stelt). Dit was t/m januari 2014 geen enkel probleem.Per 1 februari heeft Online echter besloten haar 'huiststijl' te wijzigen en geen afzender en geen BTW meer te vermelden op haar facturen. Ik heb navraag gedaan bij Online maar kom niets verder. haar antwoord (per mail dd 18-3-14):
"Geachte heer/ mevrouw...,
Naar aanleiding van uw bericht kunnen wij u aangeven dat wij een aanpassing hebben doorgevoerd in de huisstijl per 1 februari 2014.
Een van de wijzigingen betreft het vervallen van de BTW vermelding op de nota. Helaas is het niet mogelijk om een nota voor u op te stellen met de BTW vermelding zoals voorheen. Verder leveren wij geen zakelijke maar particuliere abonnementen.
"
Dit is voor mij niet acceptabel omdat hierdoor de factuur niet meer voldoet voor mijn bedrijf.
Gewenste oplossing
Graag ontvang ik weer, zoals t/m januri 2014 het geval was, een factuur die voldoet aan de eisen van de belastingdienst voor betaling door een bedrijf (Dus incl. BTW en vermelding afzender etc.)- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.