Opgelost door Online.nl: Fijn begin

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 115213
Gebruiker
henkpare
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Nieuwe aansluiting
3 weken verstoken geweest van internet en telefoon.
Steeds opnieuw moeten bellen om online aan te sporen om het op te lossen.
Alleen maar miscommunicatie tussen de diverse afdelingen en hun monteurs.
Bij de 3e monteur was het probleem opgelost.
Geen enkele feedback bij deze firma.
Heeft mij een hoop geld en tijd gekost, maar zelfs geen excuus kan er af.
KSonb1 3757, 4063 en 4786 en de diverse telefoon gesprekken.

De oplossing

1e compensatie van de geleden schade.
2e excuses van de totaal niet functionerende klantenservice.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Henk Pare,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Henk Pare,

    Wij hebben vandaag geacht contact met u op te nemen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later tijdstip nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  3. Auteur
    henkpare
    Datum
    klopt.
    Ben nu weer aanwezig.
  4. Auteur
    henkpare
    Datum
    Klacht goed afgehandeld.
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte Henk Pare,

    Aller eerst onze welgemeende excuses voor hoe de zaak gelopen is.
    Heden heeft u contactpersoon contact met u opgenomen, en een oplossing aangeboden.
    Graag willen wij u vragen om uw klacht op het klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
henkpare
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen