Klacht Online.nl: Fout op factuur rechtzetten

Klachtnummer
# 83808
Gebruiker
Laros1988
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Er wordt een onjuist bedrag gefactureerd en ik wil een nieuwe factuur met juist bedrag. Ik ga geen betaald nummer bellen om een fout van online.nl recht te zetten. Heb de incasso gestorneerd en wacht reactie van online.nl af.

Op factuur worden eenmalige kosten van smartcard vermeld die ik nooit heb ontvangen / aangevraagd.


De oplossing

Nieuwe factuur en gratis bereikbare klantenservice voor consumenten.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben een creditering uitgevoerd op u online account, hiervan zult u binnen 10 werkdagen bericht ontvangen. Wij hopen u hiermee naar tevredenheid geholpen te hebben en verzoeken u vriendelijk om de klacht op klachtenkompas te beoordelen en te sluiten.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  3. Auteur
    Laros1988
    Datum
    Zolang geen bericht, sluit ik de klacht niet af, dan begint het weer opnieuw als het niet goed gaat.En tot nu toe gaat er niets goed bij Online..
    De aansluiting duurde weken, abo verhoging betekende dat jullie mijn tv abo afsloten, bij het activeren van TV sturen jullie een smartcard plus kosten...Voor zover loopt de afhandeling sneller dan verwacht. Ik monitor continue en sluit af als dat naar tevredenheid is gebeurd.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Dat is een keus die is aan u. Wij hebben hoogstpersoonlijk de creditering voor u aangemaakt, meer kunnen wij helaas nu niet voor u doen, vandaar het verzoek om de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    De crediteringen worden verwerkt met de eerstvolgende nota's deze zijn er voor elke klant per 06-12-2014 dan zult u ook de verwerking ontvangen, mochten er nog openstaande gelden zijn zullen deze wel als eerste verrekend worden.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen