Klacht Online.nl: Fout op factuur rechtzetten

Laros1988

Er wordt een onjuist bedrag gefactureerd en ik wil een nieuwe factuur met juist bedrag. Ik ga geen betaald nummer bellen om een fout van online.nl recht te zetten. Heb de incasso gestorneerd en wacht reactie van online.nl af.

Op factuur worden eenmalige kosten van smartcard vermeld die ik nooit heb ontvangen / aangevraagd.

Nieuwe factuur en gratis bereikbare klantenservice voor consumenten.

Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl
    Geachte klant,
    Wij hebben een creditering uitgevoerd op u online account, hiervan zult u binnen 10 werkdagen bericht ontvangen. Wij hopen u hiermee naar tevredenheid geholpen te hebben en verzoeken u vriendelijk om de klacht op klachtenkompas te beoordelen en te sluiten.
    Laros1988
    Zolang geen bericht, sluit ik de klacht niet af, dan begint het weer opnieuw als het niet goed gaat.En tot nu toe gaat er niets goed bij Online..
    De aansluiting duurde weken, abo verhoging betekende dat jullie mijn tv abo afsloten, bij het activeren van TV sturen jullie een smartcard plus kosten...Voor zover loopt de afhandeling sneller dan verwacht. Ik monitor continue en sluit af als dat naar tevredenheid is gebeurd.
    Geachte klant,
    Dat is een keus die is aan u. Wij hebben hoogstpersoonlijk de creditering voor u aangemaakt, meer kunnen wij helaas nu niet voor u doen, vandaar het verzoek om de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Geachte klant,
    De crediteringen worden verwerkt met de eerstvolgende nota's deze zijn er voor elke klant per 06-12-2014 dan zult u ook de verwerking ontvangen, mochten er nog openstaande gelden zijn zullen deze wel als eerste verrekend worden.
    Klantenservice Online.nl (JP)

Ook een klacht indienen over Online.nl?