Klacht Online.nl: Fout van de provider, maar de klant moet het oplossen.

mbboskan

Internet en producten waren goed, alleen toen ik een verhuizing doorgaf en mijn contract wou opzeggen ging alles mis.
Het opzeggen van mijn contract EN de verhuizing naar het nieuwe adres waren niet goed verwerkt. Conclusie: automatisch het contract een jaar verlengd en toen de opzeggen alsnog een maand later is doorgevoerd heb ik een boete gekregen voor het niet op tijd opzeggen....
absurd.
Omdat de verhuizing niet goed is doorgevoerd hebben ze de boete en de brieven naar mijn oude adres verstuurd. Ik heb nog een paar keer telefonisch contact gehad om de spullen terug te sturen (en omdat ik geen bevestiging van de opzegging had gehad), en omdat er zomaar geld was afgeschreven van mijn rekening. Ook tijdens deze contactmomenten is mijn adres niet goed aangepast.
Ik heb de afschrijving gestagneerd in afwachting van mijn bezwaar/klacht naar online.nl. Hier is nooit contact over opgenomen en de openstaande post is naar een incassobureau gegaan. Deze hebben OOK brieven naar mijn oude adres gestuurd, toen zij mij belden heb ik direct contact opgezocht met online.nl om aan te geven dat het fout zit. online.nl heeft hun fout erkent en geeft aan dat ik in discussie moet met het incassobureau om verdere problemen met het incassobureau te voorkomen. Dat vind ik een abnormale afhandeling, want de fout ligt bij online.nl maar alsnog wordt ik geacht om met het incassobureau contact op te nemen. De administratieve afhandeling met het incassobureau nemen ze niet voor hun rekening ondanks dat de fout bij online.nl ligt.

Al met al een slechte klantenservice en weinig meedenkend vermogen. Op klachten wordt niet gereageerd en als je zelf niet goed achter de feiten aan zit zal er niets opgelost worden. Totaal af te raden!

Online.nl herstelt zelf hun fouten, daarnaast neemt online.nl contact op met de klanten die een klacht hebben ingediend om tot een passende oplossing te komen.

Beste mbboskan,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Dit is natuurlijk uiterst spijtig om zo te lezen. Ik heb uw dossier na gekeken en onderzocht.

Hierop volgend heb ik een e-mail verzonden naar onze financiële afdeling om te vragen wat hier mogelijk is.

Zodra ik hier antwoord op heb. Kom ik hier direct op terug bij u.

Martijn
    Expert Team
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Online.nl?