Klacht Online.nl: Foutmelding K524, zoek het verder maar uit.

Klachtnummer
# 480033
Gebruiker
Paul A
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Constante melding van een k524. Dan moeten wij de modem resetten en dan doet het weer even.
Inmiddels meerdere malen contact gehad met klantenservice, meerdere keren is er naar gekeken en meegekeken, niets aan de hand, we kunnen u niet verder helpen alles staat goed krijg je dan te horen. En dus nog steeds de melding constant.

De oplossing

Contractontbinding, internet valt tegelmatig weg en constante foutmelding op tv, dit is niet werkbaar en niet waar ik voor betaal!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Online.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen