Klacht Online.nl: Freecom Harddisk is deffect en deze heb ik gehad van Online

Klachtnummer
# 115144
Gebruiker
Rien Parlevliet
Datum
6 reacties

Details

De klacht

1 1/2 maand geleden is mijn Harddisk defect geraakt en deze had ik gekregen toen ik een abonnement bij online kreeg op 1 juli 2013, dit was om films en programma's op te nemen. Ik heb geen abonnement meer bij online maar heb wel garantie op deze harddisk van Freecom. Ik heb direct gebeld met online en deze gaf de mededeling dat ik niet meer bij Online ben aangesloten, dus ook geen garantie meer zou hebben, maar niets is minder waar omdat er 3 jaar garantie opzit. Na overleg met deze mevrouw en haar meerdere. zou ik een andere harddisk krijgen en daarover worden teruggebeld. Dit is NIET gebeurd, en heb 2 weken geleden een mail gezonden via hun website en ook daarop is niet gereageerd.Waarom geeft Online niet gewoon een antwoord terug, want het betreft om een gewone garantie en de harddisk van Freecom ( men heeft er maar een om programma's op te nemen)hoeft alleen maar te worden omgewisseld.
kl.nummer Online W2141506Na een telefoontje en email via hun website krijg geen

De oplossing

Gaarne een nieuwe harddisk of ik koop een nieuwe en deze wordt vergoed door Online. Ik weet dat Online een nieuw systeem heeft en geen gebruik meer maakt van deze harddisk.

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Uw contactpersoon heeft vandaag contact met u opgenomen, en de zaak besproken.
    De besproken zaken zijn u per mail bevestigd.
    Graag willen wij u vragen om uw klacht op het klachtenkompas te sluiten, en de afhandeling te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Graag willen wij u vragen om uw klacht op het klachtenkompas te sluiten, en de afhandeling te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  5. Auteur
    Rien Parlevliet
    Datum
    Ik heb cntact gezocht met de harddisk fabriek en deze wil een brief van ONLINE dat Online deze geleverd heeft. Men vertelde dat het ging om een geheel verouderd type . Ik heb een week geleden een email gezonden met het verzoek aan Online , maar deze reageert gewoon niet meer.
  6. Auteur
    Rien Parlevliet
    Datum
    Ik wacht al een paar weken op een reactie, maar zoals gewoonlijk hantererd men een ASO gedrag en reageren niet meer. De fabriek die de harddisk heeft geleverd wil wel een nieuwe harddisk zenden, maar moeten een verklaring van Online ontvangen dat men deze geleverd heeft. Zo waarom wil Online deze eenvoudige kwestie niet oplossen. Ik word heel moe van Online gezien mijn eerdere klachten ervaringen met Online.

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen