Klacht Online.nl: Géén bevestigingsmail ontvangen of verdere gang van zaken van de bestelling 10 juni 2014

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 66533
Gebruiker
Edith
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/ mevrouw,
Ik kreeg pas een bevestigingsmail op 30 juni 2014 van online. Naar mijn mening veel te laat. Via 0900-9515 had ik getracht om het alsnog te annuleren.
Er was geen mogelijkheid om de klantenservice te bereiken. Ook met 2 maal mijn verzonden brief die ik verstuurd had naar online helaas geen reactie vernomen.

*Van: no-reply@online.nl [mailto:no-reply@online.nl]
Verzonden: maandag 30 juni 2014 16:20
Aan: e.warsodikromo@chello.nl
Onderwerp: Oplevering van uw abonnement

Ons kenmerk: E02-leveringsdatum-bev

Uw klantnummer: 86989161
Oplevering van uw abonnement

Geachte mevrouw Warsodikromo,

Uw internetverbinding wordt per 11 juli 2014 opgeleverd. Vanaf dat moment kunt u gebruik maken van Internet en Bellen en (indien van toepassing) Interactieve TV van Online.nl.

Vragen?
Ga naar www.online.nl/klantenservice . Of bel met onze klantenservice via nummer 0900 9515 (€0,15/min).

Met vriendelijke groet,
Online.nl

De oplossing

Mijn bestelling bij online. nl annuleren bij nalatigheid bevestigingsmail en geen respons op mijn 2 maal verzonden annuleringsbrieven.

4 reacties

  1. Auteur
    Edith
    Datum
    Aangezien ik nog geen reactie van mijn 2 maal toegezonden brieven heb mogen ontvangen, vanmorgen weer contact opgenomen met de klantenservice. Advies was het wachten op reactiebrief??? Vanmiddag om 14.00 uur een monteur van KPN aan de deur om de installatie probleem op te lossen??? Ik heb géén installatie van online.nl...Monteur heb ik weggestuurd en op de hoogte gesteld van mijn ontevredenheid over online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is opnieuw in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)
  3. Auteur
    Edith
    Datum
    Op 9 juli 2014 een mail ontvangen over uw kenmerk : E04-verzending-bev. Dezelfde middag pakket van online via post NL en die heb ik geweigerd en niet in ontvangst genomen. Op 14 juli was ik plots op huistelefonie niet bereikbaar tot nu toe! Mijn huidige provider heb ik hiervan op de hoogte gesteld.
    Op 17 juli alweer een mail van online voor de bovenstaande kenmerk: E04-verzending-bev!!!
  4. Auteur
    Edith
    Datum
    Online heeft tot nu toe géén een keer teruggebeld over de gang van zaken of hoe de afhandeling ervan. Ik heb deze week meerdere keren met de klantenservice contact opgenomen. Afdeling opzegging gaat mij terugbellen. Ik ben benieuwd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Edith
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen