Klacht Online.nl: Ga nooit met online in zee!!!!

jerryspanjaard

Online heeft het onmogelijke gepresteerd ! Ze hebben voor de 2de keer in een half jaar tijd zonder opgaaf van reden m'n volledige abonnement stop gezet.
Dat betekent dus geen tv geen wifi geen telefoon. Een week gelden contact opgenomen met online over de reden van beëindiging van het abonnement. De betreffende medewerkster kon geen reden geven en heeft beloofd dat haar leidinggevende de zelfde avond of de volgende dag contact met ons op zou nemen om tekst en uitleg aan ons te geven. Tot op heden nog geen belletje ontvangen.
Wel inmiddels al een nieuw abonnement afgesloten bij KPN .
Online heeft afgedaan bij mij ,en wil hierbij een ieder waarschuwen voor dat je ook maar overweegt om met dit bedrijf in zee te gaan. DOE HET NIET!!!

Een belletje van online met de reden van opzegging. Oplossen kunnen ze het wat mij betreft niet allang niet meer!!!

Online.nl
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Geachte klant,
    U kunt de hardware retour sturen naar:
    BNS Data Services
    Antwoordnummer 42
    4100 VP VianenWij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Klantenservice Online.nl (GC)

Ook een klacht indienen over Online.nl?