Opgelost door Online.nl: Geen Aansluiting internet en TV

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 125571
Gebruiker
Jamallll
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Sinds mijn verhuizing(29-06-2015) heb ik al geen Internet en geen TV dankzij de klantvriendelijke en service van Online.nl.
Mijn aansluiting zou op 02-07-2015 aangesloten zijn en na meerder malen bellen en alles controleren was ik een 3 weken later nog steeds zonder Internet en TV. Ondertussen wel van mijn rekening geld afschrijven voor iets wat nog geen dag heeft gewerkt. Zelfs om een monteur gevraagd om langs te komen maar dat was waarschijnlijk teveel moeite. Tot op heden nog steeds geen Internet en TV. Al tientallen keren met de klantenservice zitten bellen waar ik van niemand een manager of supervisor kan krijgen. Zelfs toen ik het stop heb laten zetten heb ik nog steeds geen bericht van iets gehad!!
Hele slechte service en klantvriendelijkheid! Afspraken maken van terugbellen ook allemaal niet nagekomen!
Zelfs gesprekken opgenomen voor rechterlijke doeleinden!!


De oplossing

Op zijn minst normale oplossing ervoor vinden en niet dat ik elke keer alles moet uitleggen aan diegene van de klantenservice wat er aan de hand is.
Volgens mijn advocaat kan ik zelfs schadevergoeding eisen voor de maanden dat ik zonder Internet en tv zit.
Ik hoor graag van hun en niet dat ik elke keer erachter aan moet!!!

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jamal Erraoui,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Jamallll
    Datum
    standaard computer antwoord!
    Vandaag een brief van online.nl gekregen dat ik een betalingsachterstand heb. Nou dan weet ik niet wat voor achterstand online.nl hebt.
    Ga zeker niet voor iets betalen wat ik nog geen dag gebruik van heb gemaakt!!! nog wel 102.00 euro!!
    Schaam jullie!!
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, maar belden wij helaas niet gelegen.
    Zoals afgesproken zal uw contactpersoon deze avond nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Graag willen wij u vragen om uw klacht op het klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  5. Auteur
    Jamallll
    Datum
    Eindelijk een fatsoenlijke gesprek kunnen houden waar een oplossing van uit is gekomen. Had niet zo lang hoeven te duren helaas maar ben er vanaf en daar ging het mij om

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jamallll
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen