Opgelost door Online.nl: Geen aansluiting internet

# 198312
Mark

Ik heb een internet-abonnemen afgesloten bij online.nl die op 28 november 2016 opgeleverd zou worden. Dit is niet gebeurd. Dus ik bellen (waarbij je als klant e0,50 cent moet betalen). Sta ik ruim 15 minuten in de wacht, moet ik worden doorverbonden, sta ik weer erg lang in de wacht. Nu gaat het maximaal 3 dagen duren voordat het wordt opgelost. Ben benieuwd.... Maar wil er eigenlijk nu al vanaf. Net een abonnement aangesloten en ze komen nu al hun beloften niet na. Lekker dan!!

Ik wil weg bij online.nl en overstappen naar een betere maatschappij

Online.nl
    Beste ,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk kontakt met u op.

Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Ronald van Online.nl
    Beste medewerker van online.nl,
    Ik heb afgelopen vrijdag (2 dec 2016) een mailtje mogen ontvangen waarin vermeld stond dat mijn internet geactiveerd was. Echter heeft het nog steeds niet gewerkt. We zijn nu een week verder. Ik geef jullie nog 1 week de tijd om de problemen op te lossen. Dan hebben jullie 2 weken van me gekregen. Is dit niet gelukt dan zie ik mij genoodzaakt om mijn klacht voor te leggen aan "geschillencommissie Elektronische Communicatiemiddelen"

Mark Peperkamp
    Online.nl
    Beste Mark,

Vanmiddag heb ik telefonisch met u uw klacht besproken. U geeft aan geen internetverbinding te hebben. Wij hebben voor u een gratis monteursafspraak ingepland voor a.s. maandag. Zoals telefonisch besproken zal ik u maandag rond 18.00 uur terugbellen.

Ali van Online.nl
    Mark
    Ik ben naar tevredenheid verder geholpen door online.nl. En heb inmiddels weer internet.
    Voor de periode dat ik geen internet heb gehad volgt een compensatie.

Mark

Ook een klacht indienen over Online.nl?