Opgelost door Online.nl: Geen aansluiting internet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 198312
Gebruiker
Mark
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb een internet-abonnemen afgesloten bij online.nl die op 28 november 2016 opgeleverd zou worden. Dit is niet gebeurd. Dus ik bellen (waarbij je als klant e0,50 cent moet betalen). Sta ik ruim 15 minuten in de wacht, moet ik worden doorverbonden, sta ik weer erg lang in de wacht. Nu gaat het maximaal 3 dagen duren voordat het wordt opgelost. Ben benieuwd.... Maar wil er eigenlijk nu al vanaf. Net een abonnement aangesloten en ze komen nu al hun beloften niet na. Lekker dan!!

De oplossing

Ik wil weg bij online.nl en overstappen naar een betere maatschappij

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste ,


    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk kontakt met u op.

    Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.


    Met vriendelijke groet,

    Ronald van Online.nl
  2. Auteur
    Mark
    Datum
    Beste medewerker van online.nl,
    Ik heb afgelopen vrijdag (2 dec 2016) een mailtje mogen ontvangen waarin vermeld stond dat mijn internet geactiveerd was. Echter heeft het nog steeds niet gewerkt. We zijn nu een week verder. Ik geef jullie nog 1 week de tijd om de problemen op te lossen. Dan hebben jullie 2 weken van me gekregen. Is dit niet gelukt dan zie ik mij genoodzaakt om mijn klacht voor te leggen aan "geschillencommissie Elektronische Communicatiemiddelen"

    Mark Peperkamp
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Mark,

    Vanmiddag heb ik telefonisch met u uw klacht besproken. U geeft aan geen internetverbinding te hebben. Wij hebben voor u een gratis monteursafspraak ingepland voor a.s. maandag. Zoals telefonisch besproken zal ik u maandag rond 18.00 uur terugbellen.

    Met vriendelijke groet,
    Ali van Online.nl
  4. Auteur
    Mark
    Datum
    Ik ben naar tevredenheid verder geholpen door online.nl. En heb inmiddels weer internet.
    Voor de periode dat ik geen internet heb gehad volgt een compensatie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mark
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen