Klacht Online.nl: Geen aansluiting netwerk = geen internet = geen wifi!

YilmazEmrah

De lampjes op de modem branden zoals altijd maar ik kan geen verbinding maken met het netwerk. Ik heb het al gereset (10 sec met tandenstoker ingedrukt houden) wachtwoord opnieuw ingevoerd maar krijg steeds de melding 'verbinding met dit netwerk niet mogelijk'.

Graag spoedig een reactie/oplossing aangezien ik erg afhankelijk ben van internet.

Dank en groet

Online zijn zsm

Beste YilmazEmrah,

Ik heb zojuist uw voicemail ingesproken. Zoals ook daarin aangegeven heb ik wat aangepast in uw modem. Kunt u aangeven of dit het probleem heeft verholpen?

Raoul van Online.nl
    Beste Raoul,

Ik weet niet wat je hebt veranderd aan mijn modem op afstand, maar ik merk totaal geen verschil.

Daar waar ik altijd stabiel en snel internet had tot vorige week, heb ik nu nog steeds traag, geregeld uitvallende, instabiele verbinding.

Ik heb een kind die ook graag spelletjes/youtube filmpjes bekijkt op mobiel, dus ben zo zonder wifi weer supersnel door mn mobiele bundel heen!

Heb alles gecheckt, een paar keer harde reset gedaan. In het begin lijkt het weer normaal te gaan, maar na een halfuur valt het weer uit/traag internet.

Zou het aan de modem kunnen liggen?

Yilmaz
    Beste YilmazEmrah,

Ik heb u een e-mail gestuurd met met daarin verdere informatie. We willen u hiervoor graag telefonisch bereiken, kunt u aangeven wanneer u beschikbaar bent?

Alexander van Online.nl
    Beste ,

Ik heb de stappen doorlopen zoals genoemd in jou mail; alle stekkers uit de modem behalve stroom, resetknop 30 sec inhouden, na branden groene powerlicht 5 minuten gewacht daarna alle stekkers erin en wachten op internet.... maar die komt niet. Het 'wereld' lampje brandt af en toe rood en vervolgens gaat de modem weer opnieuw.. knipperend powerlichtje en wachten maar.

Ik wil deze week nog een nieuwe modem want ik ben er sterk van overtuigd dat deze niet meer goed functioneert.

Als ik de modem niet deze week opgestuurd krijg, maw als het probleem niet deze week wordt opgelost zeg ik mijn abonnement op en stap ik over naar een andere provider.

İk zie uw spoedige reactie tegemoet.

Emrah Yilmaz
    Beste YilmazEmrah,

Voor het uitsluiten dat het aan het modem ligt, heb ik een nieuwe modem opgestuurd. Deze modem ziet u een deze dagen tegemoet.

Alexander van Online.nl
    Beste Alexander,

Allereerst bedankt voor de vlotte reactie.

Tot mijn verbazing merkte ik bij thuiskomst zojuist dat het internet weer normaal werkt zoals altijd. Daar ben ik natuurlijk erg blij mee.

De modem zal ik in ontvangst nemen. Ik zal het een aantal dagen/weken aanzien of de internetverbinding stabiel blijft. Mocht het allemaal goed gaan stuur ik 1 van de modems natuurlijk terug.

Emrah Yilmaz

Ook een klacht indienen over Online.nl?