Opgelost door Online.nl: geen beëindiging van mijn contract

fit

Doordat mijn man zijn zaak moest stoppen in november 2013. Wilde ik het contract bij online.nl stoppen. Ik dacht dat 1 jaar, maar volgens online.nl 2 jaar; abonnement. Ik moest bewijs sturen dat we inderdaad gestopt waren. Maar na maanden allerlei beloftes is er niets van gekomen. Ik heb allerlei oplossingen aangedragen, maar tevergeefs. Ik heb zelfs voorgesteld om het naar mijn huidige adres te verhuizen. Gelukkig was Ziggo bereid om het contract te beëindigen als online.nl gaat leveren, zodat ik niet met 2 abonnementen zit. Maar er blijkt geen aansluitingspunt bij mij thuis te zitten. Er werd een monteur gestuurd en als dit werkelijk zo zou zijn, dan zou het contract alsnog worden beëindigd. Maar weer een belofte die niet nagekomen is. Ik moet mijn contract uitzitten, zonder dat ik er gebruik van kan maken. Ze vragen mij om KPN een aansluitpunt te laten maken op mijn eigen kosten, de monteur had mij verteld dat dit wel tot € 3000,00 kan oplopen gezien mijn situatie.

Dat mijn contract wordt beëindigen met terugwerkende kracht zoals eerder belooft of dat online.nl zelf een aansluitpunt op haar kosten laat plaatsen.

Online.nl
    Geachte fit,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    fit
    Ik wacht af, maar tot heden heb ik nog niets van Online.nl vernomen.
    Online.nl
    We zijn tot een oplossing gekomen (NV)
    fit
    Ik ben dol gelukkig. Online.nl belde mij vanmiddag met voorstel tot een oplossing. Wat een fantastisch nieuws!!!!!

fit

Ook een klacht indienen over Online.nl?