Klacht Online.nl: geen bekabelde internet, wel wifi

ergernis

vanaf maandag 18 aug gebruik van nieuw glasvezelinternet. Prima.
Vrijdag de 21e opeens niks meer. gebeld. resetten lijkt de oplossing, maar binnen vijf minuten klapt het er weer uit. Opnieuw gebeld. Ze komen er niet uit. profiel van de modem lijkt niet goed, maar raadsel hoe dit kan. Nieuwe modem wordt gestuurd.
Dinsdag de 25e komt de nieuwe modem. Direct aangesloten. Zelfde probleem. Alles opnieuw gedaan, met handleiding in goede volgorde. reset, pc opnieuw opstarten, stroom er even af. Niks helpt. Wel wifi, maar geen kabel krijgt het signaal naar de desktops. Weer gebeld. Verbinding wordt halverwege verbroken. Opnieuw gebeld. Meer dan een uur aan de tel. Weer alle handelingen zoals eerder uitgeprobeerd op verzoek van medewerker. Niks helpt. Ik wil niet meer aan de telefoon zijn zo lang. Ik vraag om teruggebeld te worden met een oplossing, ik wil geld zien voor al mijn belminuten en ik wil spreken met iemand van de klachtenafdeling. In totaal al 254 minuten gebeld met problemen.

IK WIL DAT IK KAN INTERNETTEN!!!!!
KAN ME NIET SCHELEN HOE!!!!
En natuurlijk financiële compensatie voor 254 belminuten en 11 telefoontjes.

Online.nl
    Geachte klant,

Wij hebben uw 2 klachten in goede orde ontvangen. De klachten zijn gebundeld en er is een klachtdossier opgemaakt op klacht #125274 , welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Wij verzoeken u deze klacht te sluiten, zodat wij klacht #125274 verder in behandeling kunnen nemen.

Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?