Opgelost door Online.nl: Geen bevestigingsmail, geen modem

luyben

Enige tijd geleden bestelde ik het ADSL-pakket van Online. Na de aanmelding kreeg ik keurig een mail met daarin wachtwoord en gebruikersnaam om in te kunnen loggen op hun website en zo de status van de levering te kunnen volgen.
Vervolgens bleek dat de website niet goed werkt, diverse links waar ze je naar verwijzen werken niet en mijn gegevens bleken foutief in hun systeem te staan. Naam en postcode is in orde, maar er staat geen bankrekeningnummer, mijn adres klopt niet en het is ook niet aan te passen door de gebruiker.

Vandaag kreeg ik een mail dat ze goed nieuws hadden en ik vanaf heden online kon met het door hun gestuurde modem wat ik dus niet ontvangen heb. Ook geen mail dat ze het pakket op gaan sturen, terwijl ze dat volgens eigen zeggen altijd zo doen.

Kijk je dan op de website naar de levering status, dan staat er dit: ‘Controleer de status van je bestelling:’ “We kunnen je orderstatus niet vinden”.
Bellen schoot niet op, want ze nemen de telefoon niet op.

Graag zou ik zien dat zo spoedig mogelijk alsnog het pakket naar mij toekomt. Verder zou het een goede zaak zijn om alle kapotte links op de website te repareren, een mailadres te vermelden waar je met vragen en opmerkingen terecht kan en het zou handig zijn als de telefoon eens opgenomen zou worden. Een 'bel mij' optie is ook een klantvriendelijke toevoeging.

Lukt dit allemaal niet binnen een week, dan zie ik van dit abonnement af, want tot mijn spijt lees ik achteraf enorm veel klachten over online.nl, die veelal onopgelost blijven.

Online.nl
    Geachte ,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl (NH)
    luyben
    Hartelijk dank,Ik wacht het met spanning af.Vr gr Luyben
    luyben
    Er is vooralsnog geen contact opgenomen, maar aangezien het modem vandaag binnen kwam is dat niet meer nodig.
    Binnen een paar minuten was ik online en het werkt feilloos.Hartelijk dank voor het alsnog snel opsturen van het ADSL-pakket.M vr gr Luyben
    Online.nl
    Geachte,Wij hebben vandaag contact met u opgenomen en zijn blij te vernemen dat alles naar behoren werkt! Wij verzoeken u vriendelijk deze klacht te sluiten en te beoordelen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    luyben
    Er is me het één en ander duidelijk gemaakt door een aardige mevrouw van online.nl en daar ben ik erg blij mee.Keurige service, alles is opgelost!Hartelijk dank alsnog.Vr gr Luyben

luyben

Ook een klacht indienen over Online.nl?