Opgelost door Online.nl: Geen bevestigingsmail, geen modem
Details
De klacht
Enige tijd geleden bestelde ik het ADSL-pakket van Online. Na de aanmelding kreeg ik keurig een mail met daarin wachtwoord en gebruikersnaam om in te kunnen loggen op hun website en zo de status van de levering te kunnen volgen.Vervolgens bleek dat de website niet goed werkt, diverse links waar ze je naar verwijzen werken niet en mijn gegevens bleken foutief in hun systeem te staan. Naam en postcode is in orde, maar er staat geen bankrekeningnummer, mijn adres klopt niet en het is ook niet aan te passen door de gebruiker.
Vandaag kreeg ik een mail dat ze goed nieuws hadden en ik vanaf heden online kon met het door hun gestuurde modem wat ik dus niet ontvangen heb. Ook geen mail dat ze het pakket op gaan sturen, terwijl ze dat volgens eigen zeggen altijd zo doen.
Kijk je dan op de website naar de levering status, dan staat er dit: ‘Controleer de status van je bestelling:’ “We kunnen je orderstatus niet vinden”.
Bellen schoot niet op, want ze nemen de telefoon niet op.
De oplossing
Graag zou ik zien dat zo spoedig mogelijk alsnog het pakket naar mij toekomt. Verder zou het een goede zaak zijn om alle kapotte links op de website te repareren, een mailadres te vermelden waar je met vragen en opmerkingen terecht kan en het zou handig zijn als de telefoon eens opgenomen zou worden. Een 'bel mij' optie is ook een klantvriendelijke toevoeging.Lukt dit allemaal niet binnen een week, dan zie ik van dit abonnement af, want tot mijn spijt lees ik achteraf enorm veel klachten over online.nl, die veelal onopgelost blijven.
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.