Klacht Online.nl: Geen communicatie over de gang van zaken.

Zakelijke relatie van Dulmen

Nu al 10 dagen geen telefoon of TV.

Ik wil dat Online moeite gaat doen om ons probleem op te lossen. Dat ze communiceren! Het zou 3 tot 5 dagen duren. Maar we zitten nu al 10 dagen zonder telefoon!! dit is voor ons niet werkbaar. We hebben een bedrijf aan huis!!!!

Zakelijke relatie van Dulmen
    Ik ben heel benieuwd of jullie nu wel contact opnemen. Dat heb ik vaker gehoord!!
    Hallo Online.nl
    Jullie monteur is inderdaad op 12 april geweest. De telefoon had hij snel in orde. Even een belletje met de TD en toen was het overgezet. Heel makkelijk. Dat wij daar dan 11 dagen op hebben moeten wachten....
    Maar met de TV is het een ander verhaal. We hebben nu na 15 dagen nog steeds geen TV.
    De monteur vertelde dat de onze switch het probleem zou zijn, we moesten maar een domme switch gaan kopen. Hij is dus weggegaan zonder een werkende TV. De switch was niet het probleem! Alles wat we hebben getest, zelfs met behulp van een bedrijf lukte het niet. Kosten 2 uur x 60 euro plus switch van 30 euro.
    Klein detail onze huidige switch was al een domme switch. Ook telefonisch contact gehad met Online TD. We hebben met hem telefonisch alle aansluitingen van het glasvezelkastje naar de TV getest. Conclusie: we ontvangen geen tv signaal op ons glasvezelkastje. We kunnen geen Live TV kijken, alleen gemist. Want dat gaat via een internet verbinding. Helaas kunnen we zelfs begin gemist niet ontvangen. Deze man zou voor ons een monteur regelen.
    Online heeft echter nog steeds geen contact opgenomen. Daarop zelf maar met Online contact gezocht. De dame die ik sprak was niet echt behulpzaam, wel vriendelijk, maar ze wilde eerst stap voor stap uitzoeken of het wel echt nodig zou zijn. Netjes volgens het protocol. Kijken wat voor een monteur bij ons moest komen. Ze moest zelfs lachen toen ik zei dat er een slimme monteur moest komen.
    Online heeft eerst 3 dagen nodig om te beoordelen welke apparatuur er nodig is. Terwijl dat met de TD al uitvoerig besproken was. Dan krijgen we de apparatuur en dan pas kan er een afspraak gemaakt worden.
    Nu dus al 15 dagen zonder TV! plus de tijd die nog komen gaat. Wat een slechte service.
    Woensdag 17 april na 10.00 uur kan ik thuis zijn om de monteur te ontvangen. Laat even weten hoe laat hij komt!!!
    Zakelijke relatie van Dulmen
    Vanmorgen is jullie monteur geweest. Aardige man. Hij begreep onze frustratie. Want wat blijkt: er zit nog een administratieve fout bij Online. Ergens is het met de overzetting iets fout gegaan. Want bij ons is alles goed aangesloten. Ook de oude switch kon gewoon gebruikt worden.
    De monteur heeft met de TD contact opgenomen en misschien dat we vandaag overgezet kunnen worden. Maar dat zou ook pas dinsdag kunnen zijn.....

Vandaag nu al 19 dagen zonder TV !!! Dinsdag 23 dagen zonder TV!!

Kom in actie Online!
    Zakelijke relatie van Dulmen
    Nu krijgen we alleen een politiek correct antwoord: Dat de storing weer in behandeling is genomen. Maar nog steeds geen oplossing!!!!
    Loop eens een pas harder!!

Zakelijke relatie van Dulmen
    Nu krijg ik dit bericht van jullie:

Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad en uw klacht verder besproken. U heeft aangegeven dat u een nieuwe aanvraag heeft gedaan bij een andere provider. Uw storing nemen wij om deze reden niet meer in behandeling. We hebben alle kosten van de interactieve televisie voor u gecrediteerd. Hopelijk hebben wij u hiermee voldoende geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Online.nl

MAAR DIT KLOPT NIET.

Ik heb zojuist telefonisch aangegeven dat ik er vanuit ga dat ik tot de overstap wel TV wil hebben. Je kunt niet zomaar dit annuleren, en ons nog 2 weken zonder TV laten zitten.

Laat staan dat ik nog een andere vergoeding wil! We hebben zoveel extra kosten gemaakt. Ook 11 dagen geen telefoon! Terwijl wij dit zakelijk nodig hadden!!!

Jullie hebben nu nog een mogelijkheid om goed uit elkaar te gaan. Deze keuze naar een andere provider hebben jullie zelf in de hand gehad. Doordat er geen goede voorbereiding van deze migratie is gemaakt hebben jullie al deze klanten met problemen opgezadeld. Na zo'n slechte behandeling is overstappen een te verwachte stap. Je kunt je klanten niet aan het lijntje blijven houden. Sluit daarom niet deze klacht af. Maar handel juist. Behandel je klachten zoals je zelf ook graag behandeld wilt worden!

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren