Klacht Online.nl: geen communicatie van Online.nl

Willem Van

sinds 06-12-2016 geen internet en telefoon. Verschillende keren contact gehad, maar nog steeds geen oplossing. De lijn van ons schijnt opgeheven te zijn bij verhuizing door online naar ander netwerk. vervolgens is het stil en blijft het stil.

Aangegeven dat we naar ander provider gaan, hier wordt door online niet op gereageerd.

Wel een factuur ontvangen voor de diensten die ze niet hebben geleverd.

oplossing is, per direct internet en telefoon, vervolgens de overeenkomst per 23 januari 2017 ontbinden. Ook schriftelijke reactie op alle correspondentie waarin ook staat wat er nu mis gaat.

Ook compensatie voor alle dagen dat we zonder internet en telefoon hebben gezeten en terug betaling van de abonnementskosten over December en Januari.

Online.nl
    Beste Willem Van,

Vanochtend hebben wij telefonisch contact gehad. Ook in heeft u in het weekend een collega van mij gesproken. Er is een compensatie aangevraagd voor de abonnementskosten over december en januari. Ook is er overeen gekomen dat uw abonnement wordt opgezegd per 23 januari.

Betreffende uw telefoonnummer: Het telefoonnummer kan overgenomen worden door een andere provider. Verdere uitleg hier over heb ik u verschaft via e-mail.

Perry van Online.nl.
    Willem Van
    Het is en blijft lastig om met Online te communiceren de antwoorden die worden verstrekt zijn zeer summier het ontbreekt in de organisatie om snel en doortastend besluitvorming te doen. Naar mijn idee komt het omdat er geen vast kantoor is maar alles op veel plekken zit. Heb aangegeven dat ik ook de gegevens op papier wil hebben. dit gebeurt gewoon niet. Verwacht nu ook een goede compensatie voor alle gemaakte kosten. Het lijkt me eerlijk om hier een standaard bedrag per dag voor af te spreken waarbij gedacht mag worden aan 15 euro per dag.

Ook een klacht indienen over Online.nl?