Klacht Online.nl: geen contact met de afdeling glasvezel van online

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 76426
Gebruiker
Jeroen kh
Datum
52 reacties

Details

De klacht

Ik ben overgestapt van online.nl free naar online glasvezel alles in 1 !! DRAMA !! Ik heb al 4 weken geen telefonie, mijn 2e tv kastje is niet geleverd, de modem geeft zeer zwak signaal wifi af, het opnemen op de hoofd tv hapert en er zou de 1e 2 maanden niet worden afgeschreven maar dit gebeurt wel. Dan wil je de klantenservice mailen : dit kan niet als glasvezel klant. Je moet bellen met de klantenservice a 1,-- per gesprek en dan kun je wachten totdat je doorverbonden word met de afdeling glasvezel die bij mij nog nooit opgenomen hebben. Er zou door het hoofdkantoor terug gebeld worden en zo nog een tal van belofte's maar niks gebeurd er. Uit frustratie en op advies van mijn advocaat een aangetekende brief gezonden en ze aansprakelijk en ingebreke gesteld met een termijn van 14 dagen. Ook hier helemaal niks geen reactie. Vandaag de zaak maar uit handen gegevens aan de advocaat die de zaak verder zal behandelen. p.s. de handtekening die gezet is bij ontvangst is maar een x-je

De oplossing

Bel me terug en behandel de klacht en los het op. Betaal me de voor niks gemaakte belkosten terug en zorg dat ik m'n 2e tv kastje krijg.

52 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jeroen kh,Wij hebben vandaag contact met u opgenomen en uw klacht besproken. Wij vragen u vriendelijk het serienummer en het MAC adres aan ons door te geven, welke u kunt vinden op de achterzijde van uw modem. Wij houden u op de hoogte van de voortgang van uw klacht. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  2. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    beste online ( LV ) bij deze mijn serienummer en MAC adres : 5CF4AB513088 en S/N : S140Y14002188 mvg jeroen kh
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jeroen kh,Wij hebben vandaag contact met u opgenomen en de verdere afhandeling van uw klacht besproken. Zoals besproken wachten wij uw berichtgeving af. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  4. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Beste LV, Ik wacht zoals gezegd de levering van het 2e kastje af, ga een wifi versterker plaatsen en hoop dat het opname problem deze week voorbij is. Conform afspraak laat ik via klachtenkompas weten wanneer het 2e tv kastje geleverd is. Mocht deze vrijdag de 27e niet geleverd zijn dan zal ik dat u laten weten via hier omdat andere communicatie niet mogelijk is. mvg Jeroen kh
  5. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Beste LV, Morgen is het vrijdag de 26e en tot op heden is er nog steeds geen 2e TV kastje geleverd dit ter info. Morgen word er door een bedrijf een wifi accespoint geplaatst wat het wifi probleem moet oplossen. Mocht het 2e tv kastje geplaatst worden dan zal ik dit direct laten weten via hier. mvg J.KH
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jeroen kh,
    Dank u wel voor uw bericht. De levering van uw TV ontvanger is in behandeling. Zodra uw zending wordt verstuurd ontvangt u een Track en Trace code waarmee u uw pakket kunt volgen. Graag vernemen wij van u wanneer deze bij u is geleverd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jeroen kh,
    Wij hebben vandaag contact met u opgenomen en de actuele stand van zaken met u besproken. Wij zijn overeengekomen dat wij volgende week opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  8. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Beste LV, Ik wacht de levering van het 2e TV kastje af . En hopelijk is hij volgende week geleverd en kunnen we de klacht afsluiten. Ik ga er wel van uit dat ik niet hoef te betalen voor het 2e kastje omdat ik er al bijna 2 maanden op wacht? Ik hoor u graag begin volgende week ? mvg Jeroen KH
  9. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jeroen kh,
    Wij hebben vandaag contact met u opgenomen en de voortgang met u besproken. Wij nemen opnieuw contact met u op voor de verdere afhandeling van uw klacht. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  10. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Beste LV, ik wacht wederom uw telefoontje af. mvg Jeroen KH
  11. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jeroen kh,
    Wij hebben vandaag contact met u opgenomen en afspraken met u gemaakt. Wij nemen opnieuw contact met u op voor verdere berichtgeving. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  12. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jeroen kh,
    Wij hebben vandaag contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wij hebben een voicemailbericht voor u achtergelaten en nemen opnieuw contact met u op zodra er meer informatie beschikbaar is. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  13. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Beste, Ik heb de voicemail gehoord maar was in gesprek zoals ik vaak ben beroepsmatig. Ik wacht het telefoontje van de monteur af, in het afgelopen uur is het internet er weer 2 x 5 minute uitgevallen bekabeld en niet via de wifi dus het problem is er nog.. mvg Jeroen KH
  14. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Beste klantenservice LV , vandaag ben ik door een dame gebeld van Online welke mij zei verder te gaan kijken hoe het kan dat het internet uitvalt. De belofte van de monteur trok zij in omdat er eerst intern gekeken gaat worden. Ook melde ze mij dat u vergeten was de ticket aan te maken zoals we besproken hebben vorige week, kan gebeuren natuurlijk. Verder heb net gekeken wat er niet doet met opnemen van de tv : het programma " nieuwe buren, the voice, bluf " foutmelding 3 geeft hij dan aan
  15. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    bij programa gemist NPO en KIJK terug kijken zegt hij " beide geen onderdeel van ons packet. Hoe dit uit te breiden???
    mvg jeroen kh
  16. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jeroen kh,
    Op dit moment wordt uw klacht nader onderzocht. Zodra wij meer informatie hebben nemen wij contact met u op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
  17. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Ik wacht wederom af, maar de eerdere beloftes die me telefonisch zijn toegezegd worden niet nageleefd, althans niet gelijk zoals ze eerder zijn toegezegd door een andere klantenservice medewerker namelijk mevr Linda V. Maar ik wacht nogmaals af hopelijk word het nu eens serieus opgepakt en afgehandeld. Ik hoop online snel te horen....
  18. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jeroen kh,
    Wij hebben vandaag opnieuw contact met u opgenomen en opnieuw de voortgang van uw klacht besproken. Wij nemen contact met u op zodra er meer informatie beschikbaar is. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
  19. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Beste klantenservice LV, zoals aangegeven vind ik nu alles echt te lang duren en ga zoals telefonisch afgesproken de consumentenbond erbij halen om zo wat meer daadkracht te krijgen. Nogmaals niks persoonlijks maar meer gericht tegen online als bedrijf. Fijne vakantie. mvg Jeroen kh
  20. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Beste Online, Vandaag ook op mijn bedrijf viel KPN internet er steeds uit, vanmorgen gebeld en er is gelijk een 4-uurs test uitgevoerd. Er is van afstand gezeien dat het modem zich steeds reset omdat het verkeerd ingesteld stond en er is een monteur opgezet om het bij te stellen. Zo snel kan zoiets toch ook opgepakt worden? Ik heb inmiddels mijn advocaat de zaak weer laten oppaken en deze zal ook contact met jullie op gaan nenem want zoals eerder gezegd duurd het nu echt te lang. mvg jeroen kh
  21. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jeroen kh,
    Zojuist hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. Zoals afgesproken wordt u per direct op de hoogte gesteld zodra uw het technische dossier is verwerkt. Wij houden contact om zo spoedig mogelijk een correcte afhandeling van uw klacht te kunnen realiseren.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  22. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Geachte klantenservice,
    Ik wacht wederom de actie van online af. Ik was vanmiddag vergeten te vermelden aan u dat het opnemen ook niet helemaal werkt van de tv maar dat zult u vast uit eerdere reactive hier op klachtenkompas begrepen hebben. mvg Jeroen kh
  23. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Beste klantenservice van Online, inmiddels ruim een week geleden contact gehad met u en net zoals mijn vorige contactpersoon bij online hoor ik wederom niet veel meer van u laat staan dat er actie genomen word. Sorry voor mijn reactive maar leest u eens terug hoe lang en wat mij allemaal toegezegd is en kijk eens hoe het er nu voor staat!? Inmiddels heft mijn advocaat zijn brief klaar en gaat morgen aangetekend naar online toe. mvg J k-h
  24. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jeroen kh,
    Zojuist hebben wij geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas bereikten wij uw voicemail. Wij hebben daarom een e-mail aan u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  25. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Beste Online, Zoals gereageerd in de mail heb ik de zaak nu uit handen gegeven aan mijn advocaat. Na 3 maanden werkt het internet en tv nog steeds niet goed en nu kunnen jullie zelfs mijn 2e tv kastje definitief niet leveren waardoor ik geen tv meer heb in de slaapkamer. Jullie willen het contract beindigen maar dan verlies ik mijn email adres wat ik niet wil. Kortom we lopen volgens mij vast en daarom de stap naar een advocaat. mvg jeroen k-h
  26. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jeroen kh,
    Dank u vriendelijk voor u reactie. Daar de verdere correspondentie zal verlopen middels uw advocaat, en niet middels Klachtenkompas, verzoeken wij u vriendelijk de klacht op Klachtenkompas te sluiten en een beoordeling te geven over de afhandeling.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  27. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Geachte klantenservice, Ik wil de klacht hier nog niet afsluiten totdat er een oplossing is. Dat mijn advocaat de correspondentie overneemt wil niet zeggen dat ik verwacht dat de klacht opgelost word en laat ik de klacht open staan totdat er een oplossing is. Want het gaat nogmaals niet om geld of contractontbinding waar Online in wil voorzien maar het gaat mij erom dat Online levert wat ze mij verkocht hebben en anders ga ik verder via de consumentenbond, radar, of andere instanties. mvg J k-h
  28. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jeroen kh,
    Dank u voor uw reactie. Wij zullen de verdere correspondentie middels uw advocaat voeren.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  29. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Beste Online, geen dank en ik hoor wel via mijn advocaat wat de oplossing word. En voor de volgers/lezers hier op klachtenkompas ik zal alle correspondentie van online via mijn advocaat hier blijven posten. Dus word vervolgd.....
  30. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jeroen kh,
    Helaas hebben wij tot op heden nog geen verdere reactie mogen ontvangen inzake de afhandeling van uw klacht.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  31. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Beste Online, Het lijkt mij erop dat ik ( of mijn advocaat ) van Online een reactive/voorstel voor het afhandelen / oplossen van de klacht mag verwachten. Ik wacht nog steeds op mijn 2e tv kasje voor in de slaapkamer, internet valt er regelmatig uit voor 2 tot 5 minute en opnemen en tv kijken gaat met gebreken maar dat is logisch als de verbinding weg valt zo vaak voor kortere periodes. Dus ik wacht op jullie reactie wanneer er iets gedaan word. mvg J.Klein-Holte
  32. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jeroen kh,
    Wij hebben een van onze technici verzocht telefonisch contact op te nemen om een analyse uit te voeren van het probleem dat u ervaart met uw internetverbinding.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  33. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Beste Online, Dit hoor ik al 2 maanden maar er gebeurt niks!! Ook het leveren van het 2e kastje voor op onze slaapkamer daar wacht ik al 3 maanden op. En het tv kijken en opnemen ook dit is niet in orde. Maar de oplossing is en blijft er een monteur /technici op zetten zodat het werkend opgeleverd word, en het 2e tv kastje voor op de slaapkamer toesturen. Ik zal en de volgende reactive de brief van mijn advocaat aan online kopieren dan hebben jullie er ook vanaf hier inzage in. mvg j.k-h
  34. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Geachte mevrouw, heer,Tot mij wendde zich de heer J. K-H, wonende te Zetten
    (hierna te noemen ‘cliënt’), in verband met het volgende.
    Cliënt sloot een overeenkomst met u af voor het leveren van internet, televisie en telefonie. U
    noemt dit abonnement
    Alles in 1 glasvezel Power. Cliënt is bij u bekend onder klantnr. ?Helaas voldoet het signaal dat cliënt
    ontvangt niet aan de voorwaarden.Cliënt sprak u daar telefonisch en via de website klachtenkompas.
    nl meerdere malen op aan.
  35. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    maar helaas loste u dit probleem niet op. Daarom ontvangt u
    deze brief.
    Op dit moment is het internet van cliënt nog steeds bijzonder instabiel. Cliënt kan dit nauwelijks
    gebruiken. Ook heeft cliënt nog steeds niet een tweede kastje voor zijn TV mogen ontvangen.
    Ook het opnemen van TV programma’s werkt niet naar behoren.
    Ik verzoek (en indien nodig sommeer ik) u om deze problemen
    binnen 14 dagen na dagtekening
    van deze brief
    te verhelpen zonder overlast voor cliënt.
  36. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Indien het nodig zou zijn om een
    monteur te zenden, dan verzoek ik u om cliënt te bellen voor het maken van een afspraak. Geeft
    u geen gehoor aan deze oproep, dan acht cliënt zich vrij om te betaling van zijn abonnementsgelden
    op te schorten tot het moment dat u de overeenkomst nakomt. Ook zal ik cliënt dan adviseren
    om zijn klacht voor te leggen aan de bevoegde geschillencommissie. Ik vertrouw er evenwel
    op dat het niet zo ver hoeft te komen.
  37. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Ik vertrouw er evenwel
    op dat het niet zo ver hoeft te komen.
    Vertrouwende op een correcte afwikkeling teken ik,Met vriendelijke groet,
    De heer S.B.H. (Sjoerd) Dijkstra
    Jurist bc arbeidsrecht en contractueel recht
  38. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jeroen kh,
    Wij hebben u reeds geïnformeerd over de kwestie inzake de tweede box voor uw televisieabonnement.
    Wat betreft het signaal van uw internet, zal er - zoals u ook verzoekt - toch actie dienen te worden ondernomen door een van onze technici. Deze heeft getracht telefonisch met u in contact te komen (18-11), maar helaas zonder succes. Indien u aan ons kunt aangeven wanneer wij u het best kunnen bereiken, kunnen wij ook stappen ondernemen ter oplossing van het probleem.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  39. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Beste Online,Ik heb al meerdere malen aangegeven dat het contact via mijn advocaat loopt. En als u perse mij wilt spreken dat ik ook een bedrijf heb en veel in gesprek ben en dus zult u het wat vaker moeten proberen. Ik heb overigens vandaag niks gemist wat oproepen betreft. Ik ben idd ingelicht over het 2e tv kastje dat dit niet meer leverbaar is maar daar ga ik niet mee akkoord. Contract is contract en ik heb dit vooraf besteld.
  40. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Nu jullie niet meer leveren kunnen willen jullie het contract ontbinden en daar ga ik niet mee akkoord want volgens jullie kan ik niet meer terug naar mijn oude contract en kan ik mijn email adres welke ik al 5 jaar zakelijk gebruik niet behouden dus een NO-GO van mijn kant. Nogmaals uw communicatie binnen Online is slecht want dit is het problem en daarom heb ik mij tot een advocaat gewend. Nogmaals wij wachten op jullie reactie/ oplossing mvg J. K-H
  41. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jeroen kh,
    U heeft aangegeven dat u i.v.m. uw werk vaak moeilijk te bereiken bent. Daar hebben we natuurlijk alle begrip voor. Dat is dan ook de reden dat we u hebben verzocht aan ons aan te geven tussen welke tijden wij u het best kunnen bereiken. Nogmaals verzoeken wij u vriendelijk dit aan ons kenbaar te maken.
    U bent reeds geïnformeerd over het toezenden van een tweede box.
    U kunt uw e-mailadres blijven gebruiken, ook na beëindiging van uw abonnement.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  42. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Beste Online, Zoals ik al vaker doorgegeven heb idd kan ik vaak ingesprek zijn maar prober het dan wat vaker. Ik kan niet aangeven wanneer een klant mij bellen gaat want ik ben geen helderziende. Daarnaast kunnen jullie ook mijn advocaat bellen hij is altijd bereikbaar via zijn seceratresse of anders geef mij een telefoon nummer van jullie zodat ik jullie terug bellen kan. Wat beftreft het 2e kastje ben ik op de hoogte gesteld dat deze nooit meer komt. zie vervolg reactive..
  43. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    oftewel mijn tv op de slaapkamer kan ik dus beter op marktplaats zetten en daar ga ik niet mee akkoord. Dan ga ik met mijn advocaat overleggen om er weer een upc abbonement voor de slaapkamer erbij af te sluiten en deze kosten te verhalen op Online. Dan roept online al maanden dat er technici gaat kijken naar de internet storing en dat er een monteur langs zou komen toegezegd door Linde V van online maar er gebeurt niks! Ik wacht dan ook de deadline af die mijn advocaat aan jullie gesteld heft.
  44. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Daarna ga ik naast mijn advocaat deze hele conversatie zowel aan de consumentenbond aanbieden als andere instantie denk hierbij aan Tros radar en andere programma's die dit graag op televisie uit willen zenden want beste online leest u deze hele conversatie eens na en trek uw conclusie dat het gewoon lachwekkend geworden is hoe Online met zijn klachten van klanten omgaat. Ik ben inmiddels niet de enige heb ik al uitgezocht. Nogmaals ik wacht uw oplossing af...... mvg J.K-H
  45. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jeroen kh,
    Dank u voor uw reactie. Wij zullen een van onze technici verzoeken nogmaals contact op te nemen.
    Vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  46. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    HEEL GRAAG, en graag ivm eventueel ingesprek meerdere malen proberen te bellen ipv 1 x Tevens de hele morgen al problemen met internet en emailen. dan weer wel verbinding dan weer niet. mvg
  47. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Beste Online, We zijn inmiddels 3 werkdagen verder en wederom nog niks van uw technici gehoord net zoals alle eerdere toezeggingen. Ik begrijp dat ik niet de enige ontevreden klant ben die wacht maar zeker wel 1 van de langst wachtende. Dan heb ik van de week zelf ervaren dat het opgnomen programma Utopia bij het later afkijken meerdere malen stopte en een aantal minute verder weer verder ging, oftewel het uitvallen van de lijn betreft dus ook de tv lijn welke door jullie monteur aangesloten is.
  48. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Beste Online, op maandag 24-11 beloofde u mij wederom dat de technici contact met mij zou opnemen, ik heb geen oproep gemist ook niet toen ik in gesprek was. Het is nu zaterdag 29 -11 dus weer een werkweek verder. Ik vind het schandalig hoe ik behandeld word. Ik ben dan ook weer zeer benieuwd welk excuus er nu weer gebruikt zal gaan worden voor de wederom loze beloftes. mvg j k-h
  49. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    beste online,
    Op 3 December heeft iemand mij gebeld die mijn dossier op zijn buro had gehad en dit minnerlijk wilde oplossen. heeft mijn verhaal wederom aangehoord en mij toezeggingen gedaan en zou mij uiterlijk 5 December terug bellen om dit te bevestigen. Vandaag is het maandag 8 December en heb tot op heden niks gehoord. Ik heb met deze person gesproken over de gevolgen, en zoals het er nu uitziet zal 22 December de uitzeding zijn van Tros radar waarin dit behandels word. mvg
  50. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Beste online, Vandaag ontving ik een nieuwe modem want volgens jullie kan daarin de uitvallende internet verbinding en tv zitten echter wanneer komt jullie monteur deze monteren want de vorige is ook door jullie gemonteerd en ik wil dit niet zelf doen zodat ik misschien verder storingen veroorzaakt. Dit is ook telefonisch afgesproken in het laatste gesprek. Maar ook is mij toegezegd dat ik mijn email adres meenemen kan als jullie het contract willen verbreken omdat een 2e tv kastje niet werken
  51. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    kan. Dus naar mijn mening lost een nieuw modem niet ons gehele problem op. Kunt u mij of mijn advocaat nogmaals bellen of geef me een tel. van jullie maar dan niet de onbereikbare klantenservice om dit op te lossen. Ik ga zolang dit niet geheel opgelost is ook geen factuur betalen ook al sluiten jullie me af. Ik zal dan een andere aanbieder zoeken en de zaak verder door de advocaat laten afhandelen. Nogmaals ik ben in voor een oplossing maar dan moeten jullie wel contact zoeken met mij. mvg
  52. Auteur
    Jeroen kh
    Datum
    Deze klacht is NIET afgesloten en ik zal hem desnoods heropenen! De online monteur is geweest heeft het problem geconstateerd en legt de schuld bij KPN. Inmiddels is Reggifiber geweest en heeft de aansluiting bekeken en deze opnieuw gemaakt en het problem blijft. Nu moet KPN contact met ons opnemen om een ander kastje te vervangen maar op dit moment hebben wij nog steeds een slecht internet en tv en de afgelopen dagen na de laatste monteur geen telefoon meer.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeroen kh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen