Klacht Online.nl: Geen contract, internet, telefoon en iTV bij overname van Stipte

Klachtnummer
# 359711
Gebruiker
M. Herfst
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen informatie en service bij overname van Stipte en geen internet, iTV en telefoon na overname:
Online.nl wou voor de overname niet vertellen wat ik zou krijgen aan internet, iTV en telefonie en wat het zou gaan kosten. Wil dus een soort carte blanche.
Na overname 4 dagen geen internet, 6 dagen geen telefoon en 7 dagen geen iTV.
Klantenservice niet bereikbaar. Heb in totaal meer dan 2,5 uur in de wacht gehangen.
Pas na 5 dagen werd besloten een TV ontvanger op te sturen, maar dan wel zonder gebruiksaanwijzingen.
Positief puntje: Online.nl heeft toegezegd een restitutie van 10 euro te verrekenen vanwege de overlast.

De oplossing

Overname van mijn Online.nl contract door een andere provider voortvarend uitvoeren.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen