Klacht Online.nl: Geen contract en toch automatische incasso

katvis

Wij zijn ons niet bewust van klant te zijn van Online.nl. Maar toch wordt er iedere maand een auto incasso via onze bank betaald. Ik heb contact opgenomen en inderdaad onze naam en andres gegevens komen niet voor in het bestand. Ik heb op advies een klancht ingevoerd bij Online.nl maar het enige antwoord was dat op het bankafschrift het klantnummer staat. Maar daar hebben wij niets aan, ik heb om inzage of kopie van 0 maanden gevraagd. Maar op onze mails krijgen wij geen enkel antwoord (meer).

Inzage in het contract want wij vermoeden datiemand anders de verplichting heeft deze maandelijkse betaling te betalen. En het ontvangen van niet terecht geincasseerde maandelijkse bedragen.
Vanzelfsprekend stopzetting!!

Online.nl
    Beste mevrouw de Visser,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Echter met de door u ingevulde gegevens kunnen wij geen abonnement terug vinden in ons systeem. Wij adviseren u om ons te voorzien van een klantnummer zodat wij dieper in het probleem kunnen duiken.

Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?