Klacht Online.nl: Geen coulance

Klachtnummer
# 176985
Gebruiker
Siyer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

We hadden een abonnement bij online all in een en ik wou graag die abonnement opzeggen ,omdat ik ging scheiden en moest mijn huis verkopen.
Inmiddels heb ik het huis verkocht heb geen huis of verblijf plaats .

Mijn verzoek aan online is dat mijn abonnement te beëindigen en NIET 24 maanden in rekening brengen maar alleen 3 maanden omdat ik alleen maar 3 maanden van online dienst gebruik gemaakt.

De oplossing

Ik Wil graag om 3 maanden te betalen.omdat ik alleen 3 maanden gebruikt heb.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Suha,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. We kunnen ons heel goed voorstellen dat dit een vervelende situatie is. Wij hebben uw dossier doorgezet naar een andere afdeling, zij gaan dan samen met u kijken naar de beste oplossing. Uw contactpersoon neemt binnen 4 uur contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    Maria van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Suha,

    Zoals telefonisch besproken word de slotnota terecht in rekening gebracht.
    Mocht u een betalingsregeling willen treffen dan willen wij u doorverwijzen naar het incassobureau.

    Met vriendelijke groet,

    Sachin van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen