Klacht Online.nl: Geen coulance

Geachte mijnheer/mevrouw,

Sinds 2 febuari 2014 ben ik klant bij jullie, maar door financiële kan ik binnenkort mijn rekeningen aan u niet meer betalen. Heb een zwaar ongeluk gehad met alle gevolgen vandien. De dader reed zonder verzekering en ben daardoor diep in de schulden gekomen.

Heb vorige maand, en gisteren weer, telefonisch contact gehad met werknemers van u, (die weinig tot geen begrip toonden) heb mijn situatie uitgelegd, en gevraagd of het mogelijk is om mijn contract voortijdig te beëindigen. Zij vertelden mij dat er niets meer aan te veranderen is, tenzij ik het geld van resterende maanden van het contract (tot 4-8-2018) ineens over maken

Ik zou u willen vragen om begrip voor mijn situatie te hebben en enige coulance te tonen en om te vragen om in sept/okt. 2016 het contract te ontbinden.

B.V hartelijke dank,

J. S.

Voortijdige beëindiging van lopend contract

Beste mevrouw Sap,

Bedankt voor het doorgeven van uw klacht. Wij vinden het vervelend om te horen dat u een zwaar ongeluk hebt gehad. Om samen met u tot een oplossing te komen heb ik uw dossier doorgestuurd naar een andere afdeling. Zij nemen binnen 4 uur telefonisch contact met u op.
    Heel veel beterschap gewenst.

Maria van Online.nl
    Beste mevrouw Sap,

We hebben u meermaals geprobeert te berijken maar dit is niet gelukt,
    Zou u ons kunnen doorgeven waneer u het beste berijkbaar bent ?

Beste mevrouw Sap,

Zoals besproken aan de telefoon kunnen we deze klacht afsluiten.
    Heeft u nog vragen, neemt u dan nogmaals contact met ons op.

Bonnie
    Hoezo kunnen WE deze klacht afsluiten? Er is niets aan gedaan, want contract is contract en voor de rest valt er niet niet over te praten. Waar een wil is is ook een weg, maar niet bij jullie. Net nog weer gesproken of in ieder geval mijn abonnement aangepast kan worden. Ik betaal al meer dan anderhalf jaar voor een snelheid van 30 mb. maar ontvang maar hooguit 15 mb. Zelfs dát kan niet naar 10 mb. gezet worden, want contract is contract. Schandalig Heb het helemaal gehad met jullie !
    Beste mevrouw sap,

Zojuist heb ik u een e-mail gestuurd waarin ik nogmaals uitleg geef over het standpunt van Online.nl in deze. Conclusie is dat wij inhoudelijk gezien
    niet eens zijn over de afhandeling van de klacht. Wij beschouwen uw klacht toch als afgehandeld, ondanks onze verschillende standpunten in deze.

Bonnie
    Nu DIT weer ! Ben op een aanbod ingegaan om canal digitaal via jullie te nemen (jullie waren samengegaan) + interactieve tv. Heb gebeld of ik wel echt dezelfde zenders had, zodat ik mijn abonne ment bij canal digitaal, 21,95 pm. op kon zeggen. Hoorde nu pas dat ik voor het zenderaanbod op de zenderlijst van interactieve tv. moest kijken. Géén spaanse zenders waarvoor ik 10 jaar geleden al naar canal digitaal was gegaan. Er is dus niets veranderd, behalve dat ik nu een contract heb tot 2018 !
    Beste mevrouw Sap,

Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken, maar waarschijnlijk is het telefoonnummer niet meer correct. Zou u ons het juiste telefoonnummer kunnen doorgeven? En ook graag aangeven wanneer u het beste bereikbaar bent.

Maria van Online.nl
    Goedenavond,
    Mijn telefoonnummers zijn onveranderd, was waarschijnlijk niet thuis. Ben zaterdag en maandag thuis.

Met vriendelijke groet, Bonnie
    Beste mevrouw Sap,

Zoals besproken aan de telefoon kunnen we deze klacht afsluiten.
    Heeft u nog vragen, neemt u dan nogmaals contact met ons op.

Chris van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?