Klacht Online.nl: geen digitenne en foxsport

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 124471
Gebruiker
Harm1968
Datum
7 reacties

Details

De klacht

nieuw kastje voor tv gekregen, en na 2 telefoontjes en 3 kwartier verder eindelijk beeld. alleen geen foxsport meer... digitenne zou moeten werken maar ook dat doet het nog steeds niet...

De oplossing

graag weer fox sport instellen en het activeren van mijn digitenne....

7 reacties

  1. Auteur
    Harm1968
    Datum
    zucht...... weer geen telefonie!!!!! grrrrrr.......
    om grijze haren van te krijgen..... ook niet na herstart.. voor de zoveelste keer...
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Graag willen wij u vragen om uw klacht op het klachtenkompas te sluiten, en de afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  5. Auteur
    Harm1968
    Datum
    ik zou nog wel graag zien dat er nog iets van een extra vergoeding van jullie kant kwam en niet alleen 2 maand abonnementsgeld... ik heb er heel veel tijd in moeten steken in het bellen naar jullie toe, en wachten, dat ik het niet meer dan redelijk zou vinden dat er nog iets van een compensatie tegenover zou staan... als ik al die uren aan de telefoon al bij elkaar optel..... veel mobiel gebeld... ik heb een nieuwe aanbieder gevonden maar dit houdt in weer overal nieuwe kabels trekken....
  6. Auteur
    Harm1968
    Datum
    al met al is het een 3/4 jaar geweest van veel bellen en storingen....
    heb er helaas niet erg van kunnen genieten..

    ik wacht uw reactie af...

  7. Auteur
    Harm1968
    Datum
    jammer dat een groep die zo hard aan de weg wil timmeren niet bereid is om contact met mij op te nemen.... wat mij betreft mogen ze overal mee stoppen en eerst de boel op orde maken, gezien de lange lijst met klachten die hier staat... telefoontje is toch gauw gepleegd???? neem nog aub even contact met ons op om een en ander goed af te sluiten.!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Harm1968
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?