Klacht Online.nl: Geen gebruik meer kunnen maken van telefonie diensten

Klachtnummer
# 87371
Gebruiker
L. Kant
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na omzetting naar een nieuw technisch platform geen gebruik meer kunnen maken van telefonie diensten. Klachten kunnen alleen telefonisch gemeld worden tegen een zeer hoog tarief van 1 euro per minuut. .... De provider past iets aan waardoor de klant opeens geen gebruik meer kan maken van bepaalde diensten waar de klant wel voor betaald! ! En om het nog gekker te maken kun je dit alleen telefonisch melden ... Dit gaan nogal lastig als je niet meer kunt bellen!!! En bovendien moet je voor deze "service" ook nog een behoorlijk hoog tarief betalen!!!

De oplossing

Zo snel mogelijk herstellen van een dienst waar je gewoon voor betaald. Het hele weekend zonder telefoon .... Geen leuke verlate sinterklaas surprise!!

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste
    zoals wij u in een mail bericht hebben, is uw telefoniedienst omgezet naar een nieuw technisch platform. In deze mail staat :
    De verbinding komt in bijna alle gevallen vanzelf weer tot stand.
    Mocht dat niet zo zijn, dan adviseren wij u om uw modem opnieuw op te starten. ( zorg ervoor dat u uw laatst ontvangen modem aansluit )
    Dit doet u door de stekker van uw modem uit het stopcontact te halen, een minuut te wachten en deze weer aan te sluiten.
    Met ongeveer 30 minuten werkt de telefonie dienst weer. ( bij enkele klanten werkte het aanmelden op het nieuwe platform door de reboot nogmaals uit te voeren )
    Let op:
    Hebt u diensten als Voicemail en/of Doorschakelen geactiveerd, dan blijven deze diensten ook na de omzetting actief. Echter, na de omzetting zullen deze diensten iets anders werken.
    https://www.online.nl/klantenservice/extra-informatie/telefoonomzetting/ Hier kunt u lezen wat u doen moet.
    Mocht het dan niet werken, dan vragen wij u de klantenservice te bellen voor een troubleshoot. volgens onze gegevens heeft u dit nog niet gedaan.
    Onze klantenservice is bereikbaar via het nummer 0900-9515 (€ 1 per gesprek).
    Met vriendelijke groet,
    Online
  2. Auteur
    L. Kant
    Datum
    Uiteraard heb ik zowel op zaterdag als op zondag enkele malen getracht om te rebooten, echter zonder succes. Bellen met de vaste lijn lukte niet en ik had geen zin om op hoge kosten gejaagd te worden. Ook mailen was geen optie maar toen ik 1maal op deze klachtensite kwam, bleek dat andere ontevreden gebruikers wel geprobeerd hadden om te bellen en dat dit ook geen succesvolle afloop had! Een cursus klantvriendelijkheid lijkt me geen overbodige luxe voor Online
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen