Klacht Online.nl: Geen Goede Telefoonverbinding

Django

Ik ervaar veel problemen met mijn telefonie van Online.nl

Of ik heb geen (werkende) verbinding, of de verbinding is erg slecht (men kan mij slecht horen aan de andere kant van de lijn: geluid valt regelamtig weg, mijn stem klinkt meer in de verte ( echo-effect) , ik heb al 3 andere telefoontoestellen ingezet, om dat echo-geluid te verhelpen ( want daar zou het aan liggen...yeah,right) en nu begin ik Online meer dan beu te worden. ik irriteer me mateloos aan mijn internetsnelheid, maar dat ik iedere maand €5 voor Jan Doedel betaal om een (fatsoenlijke!!) telefoonverbinding beschikbaar te hebben...dat begin ik nu goed zat te worden.

Mijn eerste jaar Online is achter de rug... en overweeg seriously naar een andere provider over te stappen, als dit probleem vanuit Online niet vlot opgelost wordt. Dan maar mijn abo staken bij Online.

Ik wil dat er fatsoenlijke service en Goedwerkende diensten wordt geleverd.

Als dat teveel gevraagd is...dan is Online voor mij Einde Verhaal.

Online.nl
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?