Opgelost door Online.nl: Geen interactieve TV

John

13-08-2015 packet geinstalleerd volgens voorschrift.
Resultaat: Geen Telefoon en geen TV
Bellen naar Online;
Telefoon wordt na 2e keer te hebben gebeld simple geactiveerd, netjes dacht ik de helpdesk doet iets.
Echter TV kunnen zij niets aan doen.
Hoezo niet, het is een een kwestie van de juiste gegevens in het system zetten de TV ontvanger werkt echter wel alleen bij alle zender krijg ik de melding dat de zender geen onderdeel is van mijn pakket, dus het pakket is niet geactiveerd mensen van Online.
Ik wens dat dit vandaag in orde komt zit nu zonder TV daar alle oude kastjes, ontvangers en kabeljes afgelopen donderdag reeds zijn verwijderd er van uit gaande dat mijn nieuwe aansluiting (glasvezel) beter zou zijn wat helaas niet zo mocht zijn.
Alles is in 4 dagen tijd inmiddels wel 20 keer opnieuw opgestart echter nog steeds geen TV.

Werking nog vandaag anders opzegging zodat ik bij een andere provider wel kan vragen wat ik wil zonder onophoud.

Online.nl
    Geachte John,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Erg jammer,
    Online laat de klant gewoon zonder zitten en zegt heel simple dat het nog 5 dagen duurt voor er verdure stappen kunnen worden ondernomen daar de afdeling die er voor moet zorgen dat het wel werkt hier simple gewoon 5 werkdagen de tijd voor krijgen.
    Als consument sta je dus gewoon machteloos en wordt je verteld jammer dan kijk je maar geen tv.

Online waar zijn jullie mee bezig alles werkt zoals gemeld alleen het zenderpakket is niet actief gezet.
    Dit miet toch in 1 min geregeld
    Online.nl
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Graag willen wij u vragen om uw klacht op het klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.

Klantenservice Online.nl (SS)
    John
    Omline heeft een nette oplossing geboden welke voor mij afdoende is.

John

Ook een klacht indienen over Online.nl?