Opgelost door Online.nl: Geen interactive tv

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 131324
Gebruiker
Adriana kakinc
Datum
6 reacties

Details

De klacht

wij zijn van Digitenne (KPN) met nooit problemen overgegaan naar alles in een van Online.
Digitenne opgezegd per de 25e September want dan ging het in
Vrijdag 25-09 geen Digitenne meer maar online,tv aan en helaas geen tv.
gebeld en het zou verholpen worden binnen 24 uur.
Zondag ochtend nog steeds geen beeld, weer gebeld en tja er was iets fout gegaan met het abbonoment .
het was nog niet geactiveerd.
Maar we zouden spoed krijgen en voor Woensdag 16.00 uur zouden we tv hebben.
NIETS dus, weer bellen en nu is er een storing met de modem.
En wanneer het het opgelost weten ze niet. En ik moet weer mijn zoon teleurstellen (een autist) dat er GEEN tv is.

En zo te lezen aan de klachten ben ik niet de enigste.

De oplossing

Ik wil z.s.m een duidelijk antwoord en niet met een kluitje het riet worden ingestuurd met dat ze het niet weten.
en voor de periode dat ik geen tv heb compensatie

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Adrianakakinc,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Adriana kakinc
    Datum
    Ik wacht af
    dag 10 zonder tv
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Adrianakakinc,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Zoals besproken nemen wij op een later moment vandaag wederom contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    Adriana kakinc
    Datum
    we zijn overeen gekomen dat we het contract ontbinden.
    nu maar kijken wat de concurrent ons kan bieden
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Adrianakakinc,

    Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.

    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  6. Auteur
    Adriana kakinc
    Datum
    tot nu toe is mijn klacht goed behandeld
    heb nu het contract beëindigd en als ik daar het papier werk van binnen heb sluit ik de klacht

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Adriana kakinc
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?