Klacht Online.nl: Geen internet, geen enkele adequate actie van de klantenservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 375728
Gebruiker
M.Hendrikx
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er brandt een rood wereldbolletje op het modem.

Eerste contact met de klantenservice, reset modem uitgevoerd.Half uurtje later zou het opgelost moeten zijn maar helaas viel dat buiten openingstijd van de klantenservice, belt u dan morgen maar terug.

Helaas, reset niet geholpen, teruggebeld, pas toen werd gevraagd een nieuwe telefoonkabel te plaatsen, als dat niet werkt belt u maar even terug.

Gedaan, geen resultaat

Teruggebeld, we gaan een monteur langssturen op woensdagmiddag......

Dat betekend dat we 1 week zonder internet en telefoon zitten en wie weet hoeveel langer nog meer...

De oplossing

Het probleem lijkt buiten mijn binnenkomende verbinding te liggen, ik verwacht daarom dat er snel een monteur langs zou moeten kunnen komen om dit te onderzoeken en te verhelpen. Een wachttijd van 1 week is mijns inziens te lang...

Tevens lijkt een compensatie voor het niet kunnen gebruiken van de verbinding en een compensatie voor de gemaakte kosten van het gebruik van een andere internet en belprovider aangezien ik nu door mijn internetbundel heen ga raken.

1 reactie

  1. Auteur
    M.Hendrikx
    Datum
    Jammer, na vele jaren als trouwe klant gaan we nu kiezen voor een provider met wel oog voor de klant en de bijbehorende service.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.Hendrikx
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?