Klacht Online.nl: Geen internet, online stopt mijn abonnement plots zondertoestemming en geen alternatief geboden.

Max35893

Geen internet sinds gisterochtend. Dit wegens netwerkverhuizing. Na bellen blijkt dat er meer aan de hand is. Allerlei administratieve zooi wat al twee jaar verkeerd is gegaan blijkbaar. En de enige optie is om mijn abonnement op te zeggen en mijn kastje op te sturen plus een nieuw abonnememt aan te vragen. Dit zal 2 weken in beslag nemen. Online zegt mijn abonnement de volgende dag zonder toestemming op..?!? Ik kan na een mail van opzegging nu zelf 1,5 uur (zonder overdrijven) in de wacht staan om mijn abonnement te verlengen wat na 15x doorverbinden niet gelukt is.. dus puntje bij paaltje GEEN internet, mijn abonnement is opgezegd zonder mijn toestemming. ZONDER vergoeding voor de al betaalde abonnementskosten voor internet wat ik NIET heb. You drunk online.nl? Waarom moet ik 1,5 uur aan belkosten maken om vervolgens niet eens geholpen te zijn?

Werkend internet! Of compensatie voor niet werkend internet.

Online.nl
    Beste Max35893, wij zien dat u reeds met onze klachtenafdeling hebt gebeld op 4 januari, uw klacht staat bij ons onder behandeling. Tijdens dit gesprek heeft u aangegeven uw abonnement bij Online.nl te hebben opgezegd en geen nieuwe aanvraag te willen doen. Ook heeft u aangegeven dat u het beste na 8 uur 's avonds te bereiken bent op de werkdagen om uw compensatie te bespreken. Hier houden wij uiteraard rekening mee en zullen u aankomende week hierover benaderen. Met vriendelijke groet, Elena van Online.nl.
    Max35893
    Ik hoef helemaal niks meer met jullie te maken te hebben. Het klopt dat ik geen nieuw abonnement aan wil vragen want nadat jullie mijn huidige abonnement zelf stop hebben gezet kan ik alleen een nieuw abonnement aanvragen die €7 duurder is dan mijn oude abonnement. Omdat schijnbaar niemand kan traceren wat er aan de hand is omdat mijn dossier afgesloten is. Daar trap ik alleen niet in. Ik heb nieuw internet ergens anders aangevraagd en ik heb het bedrag wat jullie wederom afgeschreven hebben 6 jan gestorneerd. Dat leek me niet meer dan logisch aangezien ik dan betaal voor internet wat ik niet heb. Walgelijke klantenservice. Blij dat ik weg ben bij online.nl.

Max35893

Ook een klacht indienen over Online.nl?