Klacht Online.nl: Geen internet, televisie en telefoon op de opleverdatum

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 96613
Gebruiker
Hans
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vanaf 2 februari 2015 ben ik overgestapt van vodafonethuis naar online. Op deze dag bij vodafone afgesloten en niet aangesloten bij online. Kan al een week geen gebruik maken van internet, tv en telefoon. Wacht al vanaf 2 februari 2015 op een belletje van de KPN monteur maar tot op heden niks gehoord. Ik vind zolang wachten niet meer van deze tijd. Wij werken namelijk allebei vanuit huis en een internet verbinding is voor ons noodzakelijk. Maar online geeft alleen maar aan dat ik rustig moet afwachten en dat zij niks voor mij kunnen doen.

De oplossing

Ontbinding contract zonder kosten.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Hans
    Datum
    Door de monteur is de glasvezelverbinding in orde gemaakt en alles loopt nu zoals het hoort. Een groot minpunt is de tijd van melding tot aan afhandeling ruim acht dagen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen