Klacht Online.nl: Geen internet, TV en Telefonie

Klachtnummer
# 384825
Gebruiker
Thor77
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Migratie van Fiber naar Online is niet gelukt. Ik zit nu ruim een week zonder internet, tv en telefonie. Dit is onacceptabel. Ik sta ingeschreven als zzp'er, heb klanten wachten op hun opdrachten. Niks is bereikbaar vanaf mijn nas. Fiber voelt zich niet meer verantwoordelijk, omdat de migratie is uitgevoerd naar Online.nl en vind dat Online verantwoordelijk is. Ik schiet hier niks mee op, ik hoor niks van Online en word hier een beetje moedeloos van. In principe is het simpel op te lossen door een configuratie bestand in te laden in mijn Fritzbox 5490, nog geen 5 minuten werk.

Gewenste oplossing

Ik zou graag willen dat Online er voor zorgt dat een simpel bestand wordt ingeladen in mijn Fritzbox glasvezel modem. Waarna alles weer zou moeten werken. Iets wat in 5 min kan worden opgelost, wil gewoon mijn huidige modem behouden.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Thor77
    Datum
    Hallo, bedankt voor de reactie, echter hoor ik dit al een week. Maar heb het abbonnement opgezegd. Internet valt tegenwoordig onder primaire levensbehoeften. En ik heb internet nodig voor allerlei andere zaken, zowel prive als zakelijk. Ik vind het gewoon onacceptabel dat voor een simpele oplossing niemand kan of eerder gezegd wil helpen en ik afgescheept wordt met dat de klacht bij de technische dienst ligt, en ik zelfs het onbeschofte antwoord krijg van de helpdesk dat ik maar een andere provider moet gaan zoeken. De oplossing was een simpele handeling van nog geen 5 minuten. Maar goed, het maakt niet uit. Het abbonement is met terug werkende kracht opgezegd, en heb een abbo afgesloten bij een andere provider. Alsnog bedankt voor dit keer een snellere reactie.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen