Klacht Online.nl: Geen internet, TV en Telefonie
Details
Klacht
Migratie van Fiber naar Online is niet gelukt. Ik zit nu ruim een week zonder internet, tv en telefonie. Dit is onacceptabel. Ik sta ingeschreven als zzp'er, heb klanten wachten op hun opdrachten. Niks is bereikbaar vanaf mijn nas. Fiber voelt zich niet meer verantwoordelijk, omdat de migratie is uitgevoerd naar Online.nl en vind dat Online verantwoordelijk is. Ik schiet hier niks mee op, ik hoor niks van Online en word hier een beetje moedeloos van. In principe is het simpel op te lossen door een configuratie bestand in te laden in mijn Fritzbox 5490, nog geen 5 minuten werk.Gewenste oplossing
Ik zou graag willen dat Online er voor zorgt dat een simpel bestand wordt ingeladen in mijn Fritzbox glasvezel modem. Waarna alles weer zou moeten werken. Iets wat in 5 min kan worden opgelost, wil gewoon mijn huidige modem behouden.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.