Opgelost door Online.nl: Geen internet en telefonie sinds 28-dec, en selechte service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 93019
Gebruiker
isslah
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben sinds 16-dec-2014 klant van Online.nl geworden.
Ik kreeg een modem die minimaal 1 keer per dag moest opnieuw starten. Op 28 december is de modem overleden. Ik heb de volgende dag gebeld en de support en ik zou z.s.m. een nieuwe modem krijgen.
Helaas heb ik tot vandaag geen modem gehad en mijn internet en telefonie nog steeds niet werkt.
Ik heb 4 keer gebeld en het antwoord die ik kreeg is steeds dat de modem z.s.m. opgestuurd wordt.
Ik wou ook eigen modem gebruiken, maar dat is volgens de support , niet mogelijk.


De oplossing

Ik wil de modem deze week ontvangen.
Ik wil dat er beter gecommuniceerd wordt met mij over de status van de storing.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Isslah,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    isslah
    Datum
    Ik heb de modem afgelopen vrijdag aangetekend ontvangen.
    Dat is sneller dan wat ik verwacht heb.
    Dank u wel.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
isslah
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen