Klacht Online.nl: Geen internet en telefonie vanaf het moment van intrede.

Jimba33

Alles in 1 afgesloten eenmaal op ingangsdatum (19-06) komen ze er pas achter dat ze geen internet kunnen leveren. 2 weken gewacht op monteur(van online). Monteur langsgekomen kan helemaal niks doen met zijn tasje. KPN monteur langsgekomen kon ook niks doen. Extern partij langsgekomen hebben ze de kabel gemaakt (afgelopen dinsdag). Dacht ok nou voorruit geef ze een kans maar letterlijk Zero ontvangst. Nu heb ik telkens geen internet op een paar minuten na. Zelfs de beloofde 80mb (haal met geluk 40mb) van de 100mb niet. Modem valt telkens uit. Zelfs als ik internet via de kabel wil krijgen valt de modem uit. Dit is toch niet te geloven. En ben letterlijk net een dag over de bedenktijd heen terwijl in het begin tegen mij is gezegd dat het bij mij verschuift omdat ik al 2 weken geen internet heb gehad. Heb letterlijk bijna elke dag met ze aan de telefoon gezeten. Ik wil dat mijn contract wordt ontbonden. Het kan toch niet zo zijn dat je iets betaald wat helemaal niet geleverd wordt. Elke keer weer achter ze aan rennen?? Hoe kan het dat zij nog kunnen abbo’s kunnen leveren. Ze blijven maar in gebreke gesteld worden. Ik overweeg ook stappen naar geschillencommissie.

Abonnement stopzetten per direct. Een op ze minst daarbij een excuses aanbieden voor de slechte services.

Online.nl
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Online.nl?