Klacht Online.nl: Geen internet en tv meer na overstap naar Online.nl

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 521734
Gebruiker
Winter8
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds dat wij overgestapt zijn (10 februari van dit jaar), hebben wij geen internet en tv meer. Herhaaldelijk contact en een bezoek van de monteur levert niets op anders dan de opmerking af te wachten. Niemand bij Online.nl kan iets vertellen over de voortgang, wanneer het opgelost is of wat de status is.

De oplossing

Ik heb een paar wensen:
- Ik wil actief geïnformeerd worden over de gang van zaken zolang het probleem niet opgelost is.
- Ik wil pas betalen vanaf het moment dat de verbinding actief is en probleemloos werkt.
- Ik wil gecompenseerd worden in de gemaakte kosten (aanschaf mifi-modem en bijbehorend internetabonnement).

1 reactie

  1. Auteur
    Winter8
    Datum
    Ik had dezelfde klacht ook bij Online op hun site ingediend en kort daarop een contactpersoon toegewezen gekregen. Ondanks dat met hem de communicatie een stuk beter verliep heb ik toch besloten van het abonnement af te zien. Belangrijkste reden is dat de termijn van 14 dagen vandaag afloopt en ik pas morgen weer contact met hem heb. Tweede reden is dat mijn ervaring tot nu toe geen enkel vertrouwen wekt in het kunnen oplossen van toekomstige problemen door Online.nl.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Winter8
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn klacht is het niet hebben van een actieve verbinding. Dat is niet opgelost. Wel heeft online.nl na aandringen van mijn kant gezorgd voor een snelle afhandeling van mijn opzegging.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen