Klacht Online.nl: geen internet of slechte verbinding modem niet goed

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 156693
Gebruiker
henk
Datum
15 reacties

Details

De klacht

online weer lopen ze producten te verkopen die ze niet kunnen leveren waarom heb ik slechte internet verbinding en kom ik op veel pagina's niet op wat lopen jullie nu weer te doen met mijn platform waar betaal ik voor elke keer gedonder met jullie wettelijk gezien mag en kan ik nu mijn aboment bij jullie contract ontbinden denk dat ik dat nu ook maar ga doen en wil geen gezeik horen dat kan niet dat kan wettelijk wel heb nu al 3 weken problemen met mij verbinding van internet soms kom ik niet op een site dan zeg die pagina niet gevonden dan laat die door en dan spring die er op meestal niet ik kan ook niet op mijn eigen site komen waar door ik nu grote inkomste mis loop heb een icter laten komen om te kijken of het aan mij computer licht maar daar licht het niet aan is ook het zelfde op mij laptop het ligt aan de modem . tijdje geleden had ik ook al problemen met jullie dat hebben jullie netjes opgelost met de tv maar nu weer met me internet verbinding hier ben ik nu klaar mee

De oplossing

ontbinding van contract kosteloos

15 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Henk,

    Allereerst willen wij u bedanken voor uw geduld. Wij hebben zojuist telefonisch uw klacht besproken.
    Zoals afgesproken zullen wij u op 1 maart opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

    Met vriendelijke groet,
    Natasja van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Henk,

    Allereerst willen wij u bedanken voor uw geduld. Wij hebben zojuist telefonisch uw klacht besproken.
    Zoals afgesproken zullen wij u deze week opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

    Met vriendelijke groet,
    Natasja van Online.nl
  3. Auteur
    henk
    Datum
    DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
    Opnieuw ladenDetails verbergen
    De server op mail.sdp-gaming.com kan niet worden gevonden, omdat de DNS-lookup is mislukt. DNS is de netwerkservice diede naam van een website vertaalt in het internetadres. Dezefoutwordt meestal veroorzaakt door een verbrokeninternetverbinding of een verkeerd geconfigureerd netwerk.Deze kan ook worden veroorzaakt door een nietreagerendeDNS-server of een firewall die de monteur zij ook ligt aan online.
    hij heb alles geprobeerd
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Henk,

    Allereerst willen wij u bedanken voor uw geduld. Wij hebben zojuist telefonisch uw klacht besproken.
    Zoals afgesproken zullen wij u 4 maart opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

    Met vriendelijke groet,
    Natasja van Online.nl
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Henk,

    Allereerst willen wij u bedanken voor uw geduld. Wij hebben zojuist telefonisch uw klacht besproken.
    Zoals afgesproken zullen wij u volgende week opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

    Met vriendelijke groet,
    Natasja van Online.nl
  6. Auteur
    henk
    Datum
    wacht op u mail die u zal mailen naar mij
  7. Auteur
    henk
    Datum
    beste naar aan leiding van u terug kopeling van het probleem die ik heb heb ik de mail van u door gezonden naar mijn icter ik ben overgestap naar een andere hosting naar mijndomijn maar we hebben moijn website in onderhoud gezet maar als ik naar mij website toe gaat kom ik er gewoon op dus dat klopt niet doe ik het met een andere internet profiter dan staat er idd in onderhoud maar via online niet dus hier bij wil ik mij contract laten ontbinden bij jullie kosteloos per volgende maand
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Henk,

    Allereerst willen wij u bedanken voor uw geduld. Wij hebben zojuist telefonisch uw klacht besproken.
    Zoals afgesproken zullen wij u 25 maart opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

    Met vriendelijke groet,
    Natasja van Online.nl
  9. Auteur
    henk
    Datum
    hallo weet niet wat jullie aan het doen zijn maar ik ben het nu echt zat met jullie kan niet eens mij wifi veranderen meer geen tel meer
    ik betaal nu dus echt niks meer jullie kunnen incasso doen ik betaal niks zorg nu maar dat ik zo snel mogelijk weg kan bij jullie volgende maand wil ik over gestapt zijn naar ziggo
  10. Auteur
    henk
    Datum
    weer het zelfde probleem nu kom ik niet meer op mijn eigen website www.henkkinderfeest.nl http://www.webshop.henkkinderfeest.nl/admin/index.php?route=common/dashboard&token=0fTdeJ4vIsAX79nP7e3Gzq3Cd5p4Baxa
    via jullie ga ik via de buren kom ik wel er op jullie blokeren iets
    moest mijn modem met moeite resetten en bam doet het niet meer ook geen tel dit is nu al 2 maanden aan de gang bel me snel
  11. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Henk,

    Vandaag hebben wij opnieuw contact gehad en volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.
    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

    Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Natasja van Online.nl
  12. Auteur
    henk
    Datum
    nu moeten ze weer een verzoek in dienen om per 10 april stop te zetten wat is dit voor gezeik weer van af 10 april betaal ik niks meer klaar
  13. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Henk,

    Vandaag hebben wij opnieuw contact gehad en volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.
    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

    Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Natasja van Online.nl
  14. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Henk,

    Vandaag hebben wij opnieuw contact gehad en volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.
    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

    Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Natasja van Online.nl
  15. Auteur
    henk
    Datum
    vertrouw het niet zo erg wacht tot alles echt is geregeld en dat ik schriftelijk bevestiging heb gehad over alles van kwijtschelding

Uiteindelijke oplossing

Auteur
henk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?