Klacht Online.nl: geen internet opgeleverd na verhuizing

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 46184
Gebruiker
maurice
Datum
6 reacties

Details

De klacht

op 1 december kreeg ik een e-mail van online.nl waarin stond dat 16 december 2013 mijn internetverbinding (+ telefoon) zou verhuizen. dit is tot op dit moment (woensdag 8 januari) nog niet gebeurd. Men vraagt dan nog 50 euro verhuiskosten en geeft aan pas een vergoeding te geven vanaf het moment 27 dec. dat ik de klacht gemeld heb. Telefonisch a 15 cent per minuut wordt mij gezegd dat het vreemd is dat de omzetting niet 'doorgevoerd'is.
Vreemd, want zij leveren een product niet op. Ik heb eerst nog een extern iemand gevraagd mee te kijken om te zien of het niet mijn eigen fout is dat internet en bellen niet werkt.
Dan wordt er telefonisch meegedeeld dat het probleem binnen 8 werkdagen wordt opgelost. (Deze zijn inmiddels voorbij). Daarna wordt op mijn volgende mail geantwoord dat het niet duidelijk is wanneer het 'technsche probleem' is opgelost...

De oplossing

Ik wens zo spoedig werkend internet plus telefoonverbinding.

Compensatie voor het te laat opleveren van het abonnement zoals per mail toegezegd van 16 december.

Geen 50 euro verhuisservicekosten omdat dit geen service genoemd mag worden.

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Maurice,
    Allereerst mijn oprechte excuses dat de verhuizing niet tijdig is uitgevoerd. Uw verhuizing heeft inderdaad vertraging opgelopen, maar is volgens mijn gegevens geleverd. De eenmalige verhuiskosten heb ik voor u in mindering gebracht. Deze komen dan ook geheel te vervallen. Ik heb telefonisch contact met u gehad om na te gaan of de verbinding bij u op locatie ook geheel werkende is. U was helaas niet aanwezig op locatie. Ik neem vandaag nog even contact met u op om na te gaan of de verbinding gerealiseerd kan worden.
    Met Vriendelijke Groet,
    Ricardo - Online.nl
  2. Auteur
    maurice
    Datum
    Billijk dat verhuiskosten vervallen. Vrijdag 17 januari 2014 heeft de monteur vanuit kpn 'kabels verwisseld' en nu is internet operationeel!
    Ik heb precies 1 maand en 1 dag na de toegezegde opleverdatum internet gekregen. Net online.nl gebeld voor de financiële afhandeling. Blijft het keuzemenu repeteren. Omdat ik 1 maand en 1 dag geen gebruik heb kunnen maken van de abonnementsdiensten wil ik deze maand niet betalen. Graag hierop reactie hoe men hiermee omgaat vanuit online.nl.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Maurice,
    Ik ben zeer verheugd om te vernemen dat de verbinding is hersteld. U heeft inderdaad net iets meer dan 1 maand geen gebruik kunnen maken van onze diensten. Ik zal dan naast het vervallen van de eenmalige verhuiskosten 1 maand abonnementskosten aan u vergoeden. Deze zal op de volgende factuur worden verrekend.
    Tevens zal ik een klein presentje naar uw adres sturen vanwege het ongemak. Graag wil ik u vragen om uw klacht op klachtenkompas te sluiten de afhandeling van uw klacht te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Ricardo - Online.
  4. Auteur
    maurice
    Datum
    Cadeau ontvangen en de regeling zoals hierboven is accoord. Ik kan ik deze informatie nog niet matchen met een e-mail waarin staat: Onlangs heeft u contact gezocht met onze klantenservice. Wij bevestigen hierbij dat wij een vergoeding van € 12.44 zijn overeengekomen. De details van deze vergoeding kunt u vinden op uw eerstvolgende factuur.
    Deze kan ik 6 februari inzien, daarna heb ik ...inzicht dat er geen 50 euro verhuiskosten betaald hoeft te worden, 1 maand minder betaald is geworden
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Maurice,
    In overleg is samen met u en Online een oplossing aangedragen voor uw klacht. Graag willen wij u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Ricardo - Online.nl
  6. Auteur
    maurice
    Datum
    Ik snap niet waarom er 12,44 euro aan kosten worden gevonden voor 0% gebruik van de diensten. Vanuit klantperspectief niet te volgen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
maurice
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry