Opgelost door Online.nl: Geen internet signaal

Jorrit

Sinds een aantal dagen ben ik klant bij online.nl.
Omdat ik vanwege werk en school niet zonder internet kan.
Heb ik een aantal maanden van te voren het internet aangevraagd. Met een overlap in mijn bestaande contract.
Bij de verkoop is alles zo besproken en was geen enkel probleem. Het zou meteen werken en het was direct te gebruiken.
Nu blijkt echter dat er geen verbinding tot stand kan komen en dat het helemaal niet werkt. Als je belt krijg je mensen aan de lijn die alleen een script kunnen voorlezen.
De verbinding is meerder malen verbroken. Lange wacht tijden. Ongeintresseerde reacties. Eigenlijk heb ik nu al spijt dat ik hier ooit aan begonnen ben. Maar helaas kom ik er voorlopig niet van af ben ik bang. Bij de verkoop is alles mogelijk. Maar zodra je binnen bent blijkt er van alle mooie verhalen niets waar te zijn.

Opzegging van het contract, of iemand met verstand van zaken die zsm het probleem oplost. Niet betalen voordat alles naar behoren werkt.

Geachte Jorrit,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Geachte Jorrit,
    Ik heb uw klacht in behandeling. De KPN gaat vandaag doormeten waarom en of het signaal niet binnenkomt bij u. Zodra ik een reactie van de KPN ontvang neem ik contact met u op om te kijken of we samen uw aansluiting werkend kunnen krijgen. Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.
    Klantenservice Online.nl (dm)
    Geachte Jorrit,
    Ik heb net telefonisch met u gesproken en u heeft aangegeven dat de diensten werken.Ik zou u willen vragen uw klacht hier te sluiten en hoop natuurlijk op een positieve reactie.
    Klantenservice Online.nl (dm)
    Jorrit
    Internet en tv functioneert inderdaad. Niet altijd even vriendelijk te woord gestaan. De tv is al wel een aantal maal uitgevallen en moest het modem gereset worden dat is wat minder. Maar het grootste gedeelte van de tijd werk het.

Jorrit

Ook een klacht indienen over Online.nl?