Opgelost door Online.nl: Geen internet signaal

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 85256
Gebruiker
Jorrit
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Sinds een aantal dagen ben ik klant bij online.nl.
Omdat ik vanwege werk en school niet zonder internet kan.
Heb ik een aantal maanden van te voren het internet aangevraagd. Met een overlap in mijn bestaande contract.
Bij de verkoop is alles zo besproken en was geen enkel probleem. Het zou meteen werken en het was direct te gebruiken.
Nu blijkt echter dat er geen verbinding tot stand kan komen en dat het helemaal niet werkt. Als je belt krijg je mensen aan de lijn die alleen een script kunnen voorlezen.
De verbinding is meerder malen verbroken. Lange wacht tijden. Ongeintresseerde reacties. Eigenlijk heb ik nu al spijt dat ik hier ooit aan begonnen ben. Maar helaas kom ik er voorlopig niet van af ben ik bang. Bij de verkoop is alles mogelijk. Maar zodra je binnen bent blijkt er van alle mooie verhalen niets waar te zijn.

De oplossing

Opzegging van het contract, of iemand met verstand van zaken die zsm het probleem oplost. Niet betalen voordat alles naar behoren werkt.

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jorrit,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jorrit,
    Ik heb uw klacht in behandeling. De KPN gaat vandaag doormeten waarom en of het signaal niet binnenkomt bij u. Zodra ik een reactie van de KPN ontvang neem ik contact met u op om te kijken of we samen uw aansluiting werkend kunnen krijgen. Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (dm)
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jorrit,
    Ik heb net telefonisch met u gesproken en u heeft aangegeven dat de diensten werken.Ik zou u willen vragen uw klacht hier te sluiten en hoop natuurlijk op een positieve reactie.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (dm)
  4. Auteur
    Jorrit
    Datum
    Internet en tv functioneert inderdaad. Niet altijd even vriendelijk te woord gestaan. De tv is al wel een aantal maal uitgevallen en moest het modem gereset worden dat is wat minder. Maar het grootste gedeelte van de tijd werk het.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jorrit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen