Opgelost door Online.nl: Geen internet sinds 7 april

Yvonne

Na we maand te hebben moeten wachten eindelijk internet op 31 maart in de avond. Helaas heeft de pret maar tot 8 april geduurd. Na bellen met de helpdesk zijn er metingen en testen verricht. Hieruit is gebleken dat de fout bij Online licht. Nu zit ik al ruim 3 dagen zonder internet. Het zou wel eens 7 dagen kunnen gaan duren volgens de helpdesk. Ik zou nu al van deze provider af willen. Wat een slechte service.

Zo snel mogelijk herstellen.

Online.nl
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben u zojuist uw klacht besproken. Donderdag komt er een monteur om de problemen op te lossen. We hebben donderdag even contact om de voortgang te bespreken.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
    Yvonne
    Vandaag door een monteur kosteloos de aansluiting in de KPN kast hersteld. Voorstel van online ook de dagen dat er geen verbinding was van de rekening af te halen. Best tevreden met deze afhandeling mede door klachtenkompas.

Yvonne

Ook een klacht indienen over Online.nl?