Opgelost door Online.nl: Geen internet terwijl per 1 juli verhuizing is aangevraagd

content Opgelost
Roy123

Mijn internet zou 1 juli jl worden opgeleverd , nu is er deze week een mail gekomen dat de verbinding is verhuisd maar het kastje (Ntu unit) wat nodig is wordt maar niet opgestuurd of naar oude adressen, vreemd bij een verhuizing?

Medewerkers van de klantenservice Zeggen telkens het komt binnen 2 dagen maar dat zeggen ze nu al weken,.

Zorgen dat dat kastje per direct wordt verstuurd ! Zo moeilijk kan dat niet zijn.

Vergoeding periode dat er geen internet is geweest en vergoeding kosten telefoon bundels door extra mb,s door niet tijdig leveren door provider

Roy123
Na post op deze site heeft provider actie genomen. Vlak voorafgaand wilde medewerker service desk monteur weer naar oude adres sturen en zij dat dit niet was te wijzigen , dit kon dus wel. Valt nog wel wat te leren want monteur had kastje ook niet tot zijn beschikking en moest dus met verkeerde kastje tussenoplossing maken , inmiddels werkt alles gelukkig en is compensatie gegeven voor periode niet genoten internet.

Ook een klacht indienen over Online.nl?