Opgelost door Online.nl: Geen internet vanaf ingangsdatum contract 01-04-2015

OA

Na 4 weken wachten heb ik eindelijk mijn internetpakket ontvangen en geïnstalleerd zoals is beschreven in de handleiding. Helaas doet de modem het niet naar behoren waardoor ik geen internet heb. POWER en DSL lampje branden maar het INTERNET lampje niet. De knoppen WLAN en WPS doen het ook niet. Er gebeurd niks alsl ik die knoppen indruk. Daarnaast reset de modem ook niet, hoelang ik de RESET knop ook indruk. Gebeld met klantenservice die mij tegenstrijdige antwoorden geeft. Hij gaf in eerste instantie aan dat ik gewoon internet had en een paar minuten later gaf hij weer aan van niet. Uiteindelijk na een kwartier in gesprek te zijn geweest moet er toch iemand van de technische dienst ernaar kijken. Nu is dit niet erg maar de wachttijd voor de technische dienst is wel het probleem. Ze hebben aangegeven mij voor 16 april te bellen. Dit betekent dat ik nog eens 2 weken zonder internet zit.

Ik zou graag zo snel mogelijk internet willen hebben en 2 weken duurt mij t e lang. Daarnaast wil ik een vergoeding/oplossing voor de periode dat ik zonder internet zit maar wel moet betalen.

Online.nl
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Zodra de nieuwe modem is geleverd zullen we wederom contact opnemen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
    OA
    Beste medewerker van de klantenservice,De modem is inmiddels aangekomen. Ik zal de modem vanavond aansluiten en dan hoop ik dat die het doet. In onze telefonisch contact hebben we afgesproken dat je mij dinsdag zou terugbellen. Helaas kan ik dinsdag niet thuis zijn. Is het misschien mogelijk dat je mij a.s woensdagmiddag na 14u belt dan ben ik zeker thuis.Ik hoor het graag.Groeten,
    Online.nl
    Geachte heer/mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Wij zullen woensdag 15 april na 14.00 uur contact met u opnemen om uw klacht door te nemen. Mocht u tussendoor overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
    OA
    Beste medewerker van de klantenservice,
    Inmiddels is de nieuwe modem ontvangen en aangesloten. Helaas werkt die nog niet naar behoren. Ik heb in ieder geval wel internet maar die valt na een kwartier weer weg (modem start vanzelf opnieuw op). Nadat de modem weer is opgestart heb ik weer internet maar na weer ongeveer een kwartier start de modem weer vanzelf opnieuw op. Na de tweede keer opnieuw opstarten heb ik geen internet. Op dat moment branden dan alleen POWER en DSL lampje en geen INTERNET
    OA
    Vervolg vorige reactie. Als ik vervolgens de stekker eruit haal en weer erin doe krijg ik wel weer internet maar dan herhaalt de cyclus zich weer zoals beschreven in mijn vorige reactie. Daarnaast doet het internet het alleen als ik de kap van mij U2 aansluiting eraf haal. Ik hoop dat we morgen tijdens telefonisch contact het een en ander kunnen verhelpen. Tot morgenmiddag. Met vriendelijke groeten,
    OA
    Inmiddels is het probleem opgelost. Het ging om 2 defecte modems. De derde modem deed het. Na 1 mei gaat Online mij bellen om te praten over een vergoeding. Ik ben in ieder geval tevreden over de manier waarop ik geholpen ben.
    OA
    Tevreden over de manier van afhandelen.

OA

Ook een klacht indienen over Online.nl?