Klacht Online.nl: Geen internet. Klantenservice die slecht bereikbaar is.

Klachtnummer
# 253653
Gebruiker
Mar12345
Datum
7 reacties

Details

Klacht


Klantnummer: 88228637Al weer geen verbinding. Moet gewoon mijn 4g verbinding van mijn mobiel gebruiken om normaal op internet te kunnen surfen. Minuten lang in de wacht ( nu al 50 min!!!!) echt bagger en triest dit. Terwijl ik express voor glasvezel ben gegaan. Ik verwacht heel snel reactie van jullie anders los ik dit op een andere manier op! P.S hoe kan ik contact hebben met de klantenservice als niemand op neemt!!!

Gewenste oplossing

Compenstatie voor dagen lang zonder wifi. En gewoon internet dat werkt meer vraag ik niet.

7 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Mar12345, wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wij zullen uw internetprobleem bekijken en u zo spoedig mogelijk terugbellen. Met vriendelijke groet, Elena van Online.nl.
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Mar12345, wij hebben geconstateerd dat uw internetverbinding inderdaad gelimiteerd werd. Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar krijgen helaas geen gehoord. Wij zullen u morgen nogmaals benaderen. Met vriendelijke groet, Elena van Online.nl.
  3. Auteur
    Mar12345
    Datum
    Beste Online.nl,

    Ik heb nog niks gehoord over de compensatie die ik zou krijgen voor de periode waarvan mijn internetverbinding gelimiteerd was. Hoop snel wat te horen.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Mar12345, wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar krijgen helaas geen gehoor. Wij hebben u een email gestuurd met informatie betreffende uw compensatie. Met vriendelijke groet, Elena van Online.nl.
  5. Auteur
    Mar12345
    Datum
    Beste Online.nl,

    Ik wacht nog op een telefoontje die ik niet heb gekregen.
    Als ik niet opneem omdat het mij niet uitkomt dan betekent dat niet dat ik niet teruggebeld wil worden.
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Mar12345, wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar krijgen geen gehoor. Wij zullen het later vanmiddag nogmaals proberen en willen u vragen hiervoor bereikbaar te blijven. Met vriendelijke groet, Elena van Online.nl
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Mar12345, wij hebben zojuist telefonisch contact gehad. Helaas bent u op dit moment niet thuis en kunnen we bepaalde stappen niet doorlopen om uw internetprobleem op te lossen. U wordt na het weekend zo snel mogelijk gebeld. Met vriendelijke groet, Elena van Online.nl.

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen