Klacht Online.nl: Geen internet

Freek

Sinds 26 april 2015 hebben wij (bijna) geen internetveebinding, De modem deed eerst helemaal niets, we ontvingen op 8 mei een nieuwe nadat we op 28 april hadden gebeld. Die heeft het tot 18 mei gedaan, en ik heb gebeld (kreeg na 20 min in de wacht te horen dat er geen capaciteit was om me te woord te staan) ge-emaild en nog eens gebeld. Ze zeiden me dat er iemand kwam van kpn om het signaal te controleren, die is geweest, niks aan de hand. Ik kreeg op 26 mei een SMS van online dat er een nieuwe modem aankwam. Die deed het tot 1 juni, weer gebeld, het was een verbindingsprobleem en ze zouden de verbinding resetten. Is nog niet gebeurd. Ik ben het zat. Het vertrouwen is compleet weg.

Een snelle, blijvende oplossing, anders geld terug voor het bellen en voor de tijd dat er geen internet was en ontbinding van de overeenkomst

Online.nl
    Geachte heer/mevrouw ,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Heden hebben wij geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen om uw klacht te bespreken. We hebben geconstateerd dat het internet probleem is opgelost. U zou op dit momement verbinding kunnen maken met het netwerk. Zou u zo vriendelijk willen zijn de klacht te sluiten en een beoordeling te geven over de afhandeling? Bij voorbaat vriendelijk dank.
    Klantenservice Online.nl
    Freek
    Hoewel het internet weer werkt, is de afhandeling van klachten door online.nl heel klantonvriendelijk zolang je je klacht niet online plaatst. Dan komen ze ineens pro-actief in actie. Ik accepteer omdat het internet werkt, maar de manier waarop doet je afvragen: zijn ze bij online.nl wel net zo gemotiveerd om hun bestaande klanten te helpen als ze zijn om nieuwe te werven? Wij gaan zo snel mogelijk weg bij online.

Freek

Ook een klacht indienen over Online.nl?